A digitális, internetes reklámköltés nőtt a legjobban, 14,4 százalékkal, és átvette a vezető szerepet a televíziótól 27,6 százalékos részarányával. Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke úgy értékelte, hogy a piac stabilizálódik és élénkül, ugyanakkor az 5,3 százalékos reklámadó elvitte a reklámköltés növekedésének nagy részét. Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja elmondta, hogy a digitális reklámköltés 2015-ben 56,17 milliárd forintot tett ki.
Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesülete elnöke ismertette, hogy az írott sajtóban tavaly 6,9 százakkal 32,3 milliárd forintra csökkent a reklámbevétel 2014-hez képest. Elmondta: tavaly a sajtó teljes reklámárbevétele 96,456 milliárd forint volt, a lapterjesztésből 58 milliárd forint származott, az online bevétel 6,27 milliárdot tett ki.
Huszics György, a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség elnöke elmondta, hogy a reklámköltés a direkt marketing piacon változatlannak tekinthető, tavaly 29,3 milliárd forint volt a bevétel, az előző évben pedig 29,5 milliárd forintot tett ki. Hozzátette, hogy a címzett és a címzetlen reklámok visszaesését mérsékelte a többi terület, például a call center és az email forgalom.