A rendezvény célja, hogy megkönnyítse a közvetlen kapcsolatot az informatikai és az otthoni felhasználói piacra gyártó vállalatok, illetve az értékesítői csatornák képviselői között. Farouk Hemraj, a szervező Distree Events vezérigazgatója lapunknak elmondta: az első hasonló találkozót 1998-ban rendezték meg, a számítógép-alkatrész gyártók és a viszonteladók számára. Néhány év múlva a rendezvény jogait megvásárolta a Gartner, a piackutató cég azóta is a nyugat-európai régió számára szervez találkozókat. A Distree a közép- és a kelet-európai, illetve a közel-keleti gyártók és viszonteladók közötti partneri kapcsolatok kiépítésével foglalkozik, ide tartozik a most soron következő Digital Consumer Channel is.
Fontos megjegyezni, hogy ez nem egy szakkiállítás, mint amilyen a CeBit vagy az IFA, hanem kifejezetten a gyártók és az értékesítők személyes találkozására szakosodott rendezvény - mondta Farouk Hemraj. A lényeg, hogy a leendő partnerek közvetlenül egymástól kapják meg az információkat, vagy akár a helyszínen köthessenek egymással szerződést. A június végi találkozóra gyakorlatilag minden közép-európai országból regisztráltak, Magyarországról 7-8 cég résztvevőire számítanak - tette hozzá a vezérigazgató.
Találkozó sallangok nélkül
Június 26-29 között, Salzburgban rendezik meg a Digital Consumer Channel Central Europe találkozót. Magyarországról is várnak résztvevőket.
Hirdetés
Hirdetés