A nagyvállalatoknak mindig gondot jelent személyes levélben megszólítani ügyfeleiket, annak ellenére, hogy az ügyfelekről rengeteg adattal rendelkeznek. Az 1988-ban alapított amerikai Exstream Software nevű cég Dialogue megoldása erre a kérdésre adja meg a választ. A rendszer a legkülönfélébb adatforrásokból, CRM- és email-rendszerekből átveszi a személyes adatokat, majd az alkalmazás segítségével az előre meghatározott standard dokumentumban kitölti azokat a helyeket, amelyet a személyes adatoknak foglaltak le.
Ebből a személyes dokumentumból igény szerint 19 féle formátumot tudnak gyártani, a nyomtatók által használt postscript fájltól egészen a HTML dokumentumokig. Az alkalmazást tipikusan azok a nagy vállalkozások használják, akik tömegesen gyártanak marketingleveleket vagy számlákat. A magyar ügyfelek közé tartozik például a T-Mobile és az ING, egy másik pénzintézetnél pedig most fejeződik be a rendszer telepítése.
Egy távközlési számla nemcsak a számlázási adatokat tartalmazhatja, hanem a telefonálási szokások alapján - ha az adott ügyfél például rengeteget telefonál külföldre - valóban személyre szabott kedvezményes csomagokat lehet kínálni. Az Exstream Software magyarországi tevékenységét a prágai irodából irányítják, Vladimíra Ziaciková marketingmenedzser szerint helyi iroda nyitását egyelőre nem tervezik.
Személyre szabott számlák
Személyre szabott marketinglevelek és számlák legyártásához nyújt segítséget az Exstream Software megoldása. Az alkalmazást Budapesten ismertették.
Hirdetés
Hirdetés