Ezzel egyidőben a Sony Professional Solutions Europe bemutatta digitális tartalomszolgáltató rendszerét, amely új, költséghatékony kommunikációs és hirdetési lehetőséget teremt a vállalatok számára. A Sony-Floppyland Budapesten megnyitott üzletben fellelhető termékek között megtalálható a professzionális Sony vizuáltechnikai megoldások szinte teljes választéka (irodai és házimozi-kivetítők, professzionális plazma-, és LCD képernyők), illetve az elsősorban üzleti felhasználóknak szánt videokonferencia-berendezések és kompakt professzionális nyomtatók is. Emellett élőben kipróbálhatóak a Sony IP kamerái, valamint a rendszerhez tartozó kezelőszoftver is.
A bemutatóterem megnyitóját követően a Sony bemutatta új digitális tartalomszolgáltató rendszerét (Digital Signage), amely segítségével professzionális Sony LCD- vagy plazmaképernyőkön mindig a hirdető igényeinek megfelelő, aktuális tartalom jeleníthető meg, a szükséges időzítéssel és ütemezéssel. Nick Deen, a Sony Business Europe vezető európai piacfejlesztési menedzsere elmondta: "A Digital Signage egy olyan alternatív médium szerepét tölti be, amely segítségével a vállalatok közvetlenül a vásárlás helyén, vásárlás közben, magas költséghatékonysággal juttathatják el üzeneteiket a vevőkhöz. Ez a klasszikus médiumok egyre emelkedő költségei miatt rendkívül sikeres megoldásnak bizonyulhat a jövőben."
A Sony IP-kamera technológiájával ötvözve a Digital Signage rendszer olyan szolgáltatásokra is képes, mint a vevőforgalom követése vagy az IP-alapú biztonsági felügyelet (pl. bolti lopások vagy magára hagyott, idegen tárgyak észlelése). A vezérlőszoftver pedig megkönnyíti az egyetlen helyszínről, központilag irányítható rendszer kezelését.
Sony: B2B megoldások
A Sony Hungária Kft.-Professional Solutions Europe Budapesten nyitotta meg első magyarországi business-to-business (B2B) bemutatótermét.
Hirdetés
Hirdetés