Hirdetés
. Hirdetés

Segít a vásárlóknak a Microsoft

|

A Microsoft kereskedelmi termékekre specializálódott keresőt akar kifejleszteni. Ehhez új vezetőt nevezett ki.

Hirdetés

A redmondi vállalat Jeff Keliskyt, a Multimap korábbi vezérigazgatóját nevezte ki az új üzletág élére. Ennek célja egy olyan kereső kifejlesztése, amely a vásárlókat segítené abban, hogy minél olcsóbban vehessék meg, amit keresnek. A Microsoft Live Search-ben már létezik olyan funkció (a cashback), amellyel kedvezményesen lehet megvásárolni a keresőn keresztül talált termékeket. Ez a terület is Kelisky irányítása alá tartozik majd. Elemzők szerint a Microsoft felismerte, hogy nem tudja megverni a Google-t a saját területén, ezért úgy döntöttek, hogy egy bizonyos részterületre koncentrálnak, és ennek első lépése a kereskedelmi kereső kialakítása.
Más fronton is támad a redmondi vállalat: a Wall Street Journal információi szerint a Microsoft azt tervezi, hogy Jerry Seinfeld komikust szerződteti új, 300 millió dolláros költséggel készülő reklámkampányához. Seinfeld állítólag 10 millió dollárt kap  és a kampányban Bill Gates is szerepelni fog - arról nincs információ, hogy neki is jár-e majd honorárium.

 

A Microsoft célja az új reklámokkal, hogy javítsa a - többek között - Vista és a Zune zenelejátszó mérsékelt sikere miatt megkopott vállalat imidzsét, valamint az is, hogy visszavágjon az Apple gúnyos, Microsoft-ellenes hirdetéseinek. A kampány fő üzenete: Windows Not Walls (Ablakok, nem falak).

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.