Kiváló teljesítményről és 5,5%-os árbevétel-növekedésről számolt be a UPC Magyarország 2018 harmadik negyedévében. A teljes üzleti évre kiható kitűnő eredmények elsősorban a dinamikusan fejlődő üzleti- és mobil szolgáltatásoknak és az erőteljes hálózatfejlesztési tevékenységnek köszönhetők. Folyamatos beruházási tevékenységének keretében, saját és állami forrásokból - a Szupergyors Internet Program részeként - a UPC már megkezdte korszerű hálózatainak átadását a monori körzetben.
A szeptemberben megújított Happy Home csomagajánlatok és az újonnan bevezetett Wifi Power Pack rendszer is hozzájárultak a cég jó teljesítményéhez.
2018 harmadik negyedévének legfontosabb üzleti eredményei:
* A lakossági és üzleti előfizetők száma 23 000-rel növekedett 2017 harmadik negyedévéhez képest, és elérte a 865 000-et.
* Az előfizetések összesített száma - beleértve a mobil előfizetéseket is - meghaladta a 2 146 600-at, amely egyéves viszonylatban 120 700-as növekedést jelent.
* Jelentős növekedés volt az előfizetések számában az elmúlt egy év alatt. A nagysebességű internet előfizetések száma 33 200-zal növekedett, és így elérte a 688 200-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 689 600-ra bővült, ami 12 000-rel több, mint az előző év azonos időszakában.
* A fix-mobil konvergencia terén is erőteljes teljesítményt produkált a UPC; a mobil előfizetések száma meghaladta a 103 000-et, ami 21 900-as növekedés 2017 harmadik negyedéve óta.
* A UPC 2018 szeptember végéig 12 milliárd forint értékben végzett beruházásokat szolgáltatási területén, illetve terjesztette ki szolgáltatásait újabb településekre. Monor, Dabas és Gyál körzetében megkezdődött a korszerű szélessávú hálózat átadása, amely részben saját, részben állami forrásokból valósul meg. A Szupergyors Internet Program részeként kiépítésre kerülő 14 település felében már év végéig elérhetővé válnak a UPC új szolgáltatásai.
* A UPC szolgáltatásai országszerte már 1 816 600 háztartásban érhetők el; ez 52 200-zal több, mint egy évvel korábban.