Tavaly decemberében a Huawei elnöke, Eric Xu már beszélt a Huawei mobileladásainak példátlan mértékű növekedéséről, és most a gyártó hivatalosan is közzé tette a teljes fogyasztói üzletág 2019-es adatait.
Ezek szerint a Huawei tavaly több, mint 240 millió mobilt adott el, és ebben a rekorderedményben kiemelt szerepe van a Mate és P sorozatú okostelefonoknak, amelyek forgalma az előző évhez képest ötven százalékkal nőtt.
Az 5G mobilokból tavaly 6,9 millió darabot értékesítettek. A Huawei Watch GT 2-ből kétmillió, a FreeBuds 3 vezeték nélküli fejhallgatókból egymillió darab talált gazdára, és a Huawei VR szemüvegből az árusítás első napján tízezer fogyott Kínában.
A Huawei Health app felhasználóinak száma meghaladta a százmilliót, és több régióban nőtt a cég felhőszolgáltatásainak felhasználói tábora is.
Egy friss bejelentésből az is kiderült, hogy a Huawei bevétele az előző évihez képest rekordmértékben, 8 százalékkal nőtt, és az amerikai megszorítások ellenére elérte a 850 milliárd jüant (121,72 milliárd dollárt).