Hirdetés
. Hirdetés

OpenText World Europe 2021 - Felhős ügyek

|

Modern munkavégzést segítő tartalom- és ügykezelő platformszolgáltatásokat jelentett be az OpenText, amelyek minden környezetben bevezethetők, és a vállalatok meglévő felhőalapú üzleti alkalmazásaival összekapcsolva bárhonnét elérhetők. A kanadai cég Magellan analitikai platformja új AI/ML-képességekkel, többek között intuitív modellmenedzsment-eszközzel és összetett szövegbányászattal bővült.

Hirdetés

Záporoztak a bejelentések az április közepén digitális eseményként megtartott OpenText World Europe 2021 konferencián, amelynek két napján a cég friss felhőalapú megoldásait mutatta be. Az OpenText Cloud Editions (CE) felhőplatform 21.2-es verziója, valamint két új SaaS-alkalmazás, az OpenText Core Content és Case Management a többi fejlesztéssel együtt a munkavégzés korszerű formáit, a globális ellátási láncok összekapcsolását, a digitális ügyfélélmény javítását, valamint az információvédelem és az üzlet rugalmas állóképességének erősítését hivatott szolgálni.

- Megtanultuk az elmúlt évben, hogy az üzlet digitális átalakítása mennyire fontos minden vállalat számára, szervezetmérettől függetlenül, mondta nyitóelőadásában Mark J. Barrenechea, az OpenText vezérigazgatója. - A munkahely jövője digitális, ezért a digitális üzleti folyamatok kialakításához és felügyeletéhez olyan megoldások szükségesek, amelyeket a vállalatok könnyen és gyorsan bevezethetnek, egyszerűen konfigurálhatnak és kormányozhatnak, a felhasználók pedig ugyanilyen egyszerűen használhatnak. Cloud Editions felhőplatformunk ehhez igény szerinti környezetben, rugalmasan bevezethető és biztonságosan használható célmegoldásokat ad. A CE 21.2-es verzió innovációi még gyorsabb növekedéshez és nagyobb versenyelőnyhöz segítik ügyfeleinket.

Az OpenText Cloud Editions platformon a vállalatok az általuk előnyben részesített környezetben, bárhol - felhőn kívül, magánfelhőben vagy nyilvános felhőben - bevezethetik és futtathatják tartalomkezelő alkalmazásaikat, illetve azokat felhős API-szolgáltatásokon keresztül is elérhetik. A CE platformot a szervezetek menedzselt szolgáltatásokkal társíthatják, amelyekkel az OpenText és partnerköre segíti az információmenedzsment sikerre vitelét a digitális átalakulás minden szakaszában. Felhőplatformját a kanadai cég negyedévente újabb képességekkel, fejlesztésekkel és használati esetekkel bővíti. Mostani konferenciáján a CE 21.2-es verziójával együtt az új OpenText Core Content és Case Management tartalom- és ügykezelő szolgáltatásokat is bejelentette.

Tartalom- és ügykezelés SaaS-szárnyakon

Mind az OpenText Core Content, mind a Core Case Management egyszerre több bérlőt kiszolgáló - multi-tenant szoftverarchitektúrára épülő - felhőalapú megoldás, amelyet a vállalatok könnyen bevezethetnek és egyedi üzletági, illetve iparági igényeikhez igazíthatnak. A két új alkalmazás fejlett irat- és ügykezelő képességekkel, alkalmazásprogramozási interfészekkel (API-kal) érkezik, és jól integrálható a vezető üzleti alkalmazásokkal, amelyekről az OpenText ismert, mondta Mark J. Barrenechea.

A vállalati tartalmakat rendszerekkel és emberekkel összekapcsoló Core Content együttműködik a szervezetek már meglévő üzleti alkalmazásaival, többek között az SAP S/4HANA nyilvános felhőben elérhető vállalatirányítási megoldással, amellyel az OpenText mély integrációt alakított ki. A Core Case Management pedig SaaS-alkalmazásként egy kódírást nem igénylő (no-code) megoldást ad a strukturálatlan és bonyolult folyamatok menedzseléséhez, így a vállalatok okosabban és gyorsabban kezelhetik és oldhatják meg az ügyeket, javíthatják az ügyfelek és az alkalmazottak felhasználói élményét is.

Legyen szó számlanyitásról, követelések feldolgozásáról vagy ingatlanok nyilvántartásáról, kulcsfontosságú, hogy a szervezet mindenkor pontosan tudja, ki dolgozik egy adott ügyön, mi történt, azaz hol tart a folyamat, hol találhatók a dokumentumok, és mit szükséges még tenni a feladat sikeres elvégzéséhez. A tartalom- és az ügykezelés, valamint a nagy üzleti alkalmazások összekapcsolásával a Core Content és Case Management egységes megoldást ad a vállalatoknak, amellyel a tartalom teljes életciklusát menedzselhetik formális és előre nem definiált folyamataik összefüggésében egyaránt.

- Core alkalmazásainkkal a szervezetek egyszerűen és korszerűen megválaszolhatják az információmenedzsment komplex kihívásait, mondta a konferencián Muhi Majzoub, az OpenText vezető termékmenedzsere. - Megoldásainkat a modern munkavégzés és az új használati esetek követelményei szerint alakítottuk ki. A Core Content és Case Management olyan integrált, több-bérlős megoldás alapja, amely a megbízhatóságtól kezdve a méretezhetőségen át a biztonságig a felhő minden előnyét megadja.

Az OpenText új tartalom- és ügykezelő megoldása a fejlett tartalomszolgáltatásokat felvonultató Core SaaS alkalmazásokat alapvető ECM- (enterprise content management) képességekkel támasztja alá és foglalja egységbe. Az átfogó Core portfólió többek között a dokumentumok digitális aláírását, megosztását, törvényi előírásoknak megfelelő kezelését és SAP-alkalmazásokkal integrált archiválását támogatja.

Szövegbányászó kompozit AI

Jelentős fejlesztésekkel frissültek a CE 21.2-es verziójában az OpenText Cloud palettát alkotó felhők is. A Content Cloud egyik újdonsága, hogy a Core for Federated Compliance a megfelelés kormányzását kiterjesztette a Microsoft Office 365-re, így a szervezetek az iratkezelés szabályait és a törvényi követelmények teljesítését egyszerre kezelhetik az OpenText- és a Microsoft-alapú dokumentumtárakban, a SharePointot és a OneDrive-ot is beleértve. A tartalomfelhőben emellett az OpenText eDOCS okos profilozással és automatizált tartalomosztályozással fokozza a munka hatékonyságát, az OpenText Axcelerate pedig az e-keresést és -nyomozást pörgeti fel gyorsabb adatfelvétellel, valamint fejlettebb selejtezéssel és csevegés-felülvizsgálattal.

Az OpenText további négy felhője - Business Network, Experience, Security & Protection, valamint Developer Cloud - szintén számos fejlesztést kapott, amelyek többek között az ellátási láncokban zajló együttműködés hatékonyságát, az ügyfél-elkötelezettség erősítését, a kockázatok csökkentését, a fenyegetések gyorsabb észlelését és semlegesítését, illetve a fejlesztői munka könnyítését szolgálják.

Mindegyik felhő az OpenText fejlett technológiáira, közöttük a Magellan analitikai és mesterségesintelligencia-platformra épül. A Magellan AI- és ML-komponensei egyenként is bevezethetők, és az építőelemekből az OpenText AppWorks platformon a vállalati informatikusok mellett az üzleti felhasználók is gyorsan készíthetnek alkalmazásokat az okosabb és hatékonyabb munkához, a tartalmakból nyerhető felismerések elmélyítéséhez.

A CE 21.2-es verziójában a Magellan is újabb képességekkel bővült. A Data Science Notebookban a felhasználók például kiterjesztett AI- és ML-modelleket építhetnek a SciKit-Learn keretrendszer eszközeivel. Az ML-modelleket REST API szolgáltatásként tehetik közzé, és az új Magellan ML Model Management eszközzel intuitív módon, egyszerűen kezelhetik. A Magellan Text Mining új, összetett mesterséges intelligenciája egyszerre több modellt használ az AI-támogatással készülő megjegyzésekhez, például a személyes azonosításra alkalmas információk (PII) és más, érzékeny tartalmak még pontosabb kiemeléséhez. Az OpenText továbbfejlesztette a Contract Center teljes szöveges keresését a szerződések metaadatainak egyszerűbb kinyeréséhez, az új AppWorks Case Accelerator pedig Quick Start csomagokkal segíti az érdemi munka gyorsabb megkezdését.

Három új iparági megoldást is bejelentett továbbá az OpenText a Cloud Edition 21.2-es verziójával. Az energia- és a gyártóipar igényeire szabott Remote Access for Energy and Manufacturing a releváns technológiai tartalomhoz, például a kulcsfontosságú dokumentációk legfrissebb verziójához ad valós idejű távoli hozzáférést a dolgozók mobileszközein. Az Asset Intelligence Tracking for Manufacturing az eszközök követését és a logisztikai folyamatok áttekintését, javítását segíti a gyártóiparban. A Digital Experience (DXP) for Retail Banking alkalmazással pedig a lakossági bankok gazdagíthatják az ügyfelek digitális élményét valós időben összefüggésbe illesztett, releváns tartalmakkal.

 

Cikkünk a Computerworld 2021/8. számában, április 28-án jelent meg

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.