A Samsungnak nem megy igazán jól a "bolt" Kínában. A térségben az Innolux Corporation és az AU Optronics is túl erős versenytársaknak bizonyulnak, ami arra késztette a koreai vállalatot, hogy némi hezitálás után, de tovább csökkentse az árait az országban.
A gyártó lentebb vitte a 40 hüvelykes tévépaneljeinek az árát olyan szintre, hogy versenyezhessen a másik két gyártó 39 hüvelykes kijelzőivel. Jelen pillanatban egy ilyen 40 hüvelykes megjelenítőért 155-160 dollárnak megfelelő összeget kérnek, ami nagyjából 5 dollárral több, mint amennyiért a 39 hüvelykeseket meg lehet kapni. Az eltérést hamarosan megszüntetik.
Az új stratégiára azért volt szükség, mert a 39 hüvelykes panelek nem csak a 40-es megjelenítők eladásaira voltak hatással, de a 37 és a 42 hüvelykes képernyők esetében is változást okoztak. Mivel a Samsung korábbi befektetése a Sharpba egyben azt is jelenti, hogy állandó készleteket kapnak a 40 hüvelykes panelekből, ezért ez újabb ok arra, hogy valahogy el is adják azokat.