Hirdetés
. Hirdetés

Megjelent a CA Unicenter NSM új változata

|

A CA Unicenter Network and System Management (Unicenter NSM) újabb változata együttműködik a Microsoft SQL szerverrel.

Hirdetés

A megoldás Microsoft SQL szerverre épített menedzsment adatbázist (Management Database - MDB) kínál, megkönnyítve az integrációt a CA és más vállalatok menedzsment megoldásaival. Ezáltal lehetővé válik az ügyfelek számára a szolgáltatások rendelkezésre állásának optimalizálása a már meglévő informatikai befektetések védelmével egyidejűleg.

A Unicenter NSM védi a kritikus üzleti folyamatokat, csökkenti az IT menedzsment költségeit, illetve egyszerűsíti annak komplexitását. A szerverek, hálózati elemek, tároló eszközök, alkalmazások és az infrastruktura többi elemének figyelésével és automatikus kezelésével hivatott biztosítani a heterogén vállalati IT-infrastruktúrák épségét, magasszintű rendelkezésre állását és teljesítményét.

A CA IT-üzemeltetés egyszerűsítésére és egységesítésére irányuló törekvéseit támogatva a Unicenter NSM r11.1 problémamentesen illeszkedik a többi, szintén MDB-t használó CA megoldásba, beleértve számos CA terméket a szolgáltatásmenedzsment, IT eszközgazdálkodás, desktop- és szervermenedzsment megoldások területéről. A teljes intézményre kiterjedő egységes, menedzsment adatokat tartalmazó MDB felgyorsítja a hibák feltárását és megoldását, javítja a döntéshozatalt, és növeli az informatikai szervezet hatékonyságát.

A Unicenter NSM r11.1 lehetővé teszi a teljes IT környezet folyamatos felügyeletét, és ezzel az MDB adatok pontosságát és naprakészségét biztosítja. Amennyiben például egy új eszköz jelenik meg a hálózaton, a Unicenter NSM r11.1 képes annak azonnali feismerésére és besorolására, megkönnyítve ezzel az előre beállított szabályok automatikus alkalmazását.

A Unicenter NSM r11.1 központi felügyeleti konzoljának (Management Command Center) segítségével centralizálja azokat a komponenseket, amelyek napjaink vállalati környezetét alkotják. Továbbfejlesztett figyelmeztető és esemény-korreláció kezelési képességeivel felismeri a hibák alapvető okait, így lehetővé téve az IT-személyzet számára, hogy azelőtt reagálhassanak a problémákra, mielőtt azok a vállalat kritikus szolgáltatásainak végrehajtását érintenék.

A Unicenter NSM r11.1 együttműködik többek között a CA SPECTRUM, illetve eHealth megoldásaival, melyek átláthatóvá teszik azt, hogy a hálózat épsége és teljesítménye miként befolyásolják a szolgáltatás szinteket (SLA) és a rendelkezésre állást. A CA törekedett a harmadik fél által szállított felügyeleti alkalmazásokkal való integrációra - ilyenek például a Microsoft Operations Manager, HP Openview, HP Insight Manager, Dell OpenManage, CiscoWorks, Citrix Presentation Server, OPnet ITguru, Fluke Networks és SPLUNK.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.