A hazai és a nemzetközi távközlési piacon is meghatározó portfólióval rendelkező 4iG csoport megkezdi távközlési vállalatainak stratégiai átalakítását annak érdekében, hogy a társaságok jövőbeli integrációjával hatékonyabban használják ki a csoporton belüli együttműködési lehetőségeket, illetve az üzleti működés területein jelentkező szinergiákat. A 4iG igazgatóságának stratégiai célja, hogy a számos iparági kompetenciát egyesítő cégcsoport a B2B és B2C szolgáltatási szegmenseiben működő vállalatait konszolidálja, valamint egységes szervezeti és irányítási struktúrával rendelkező vállalatcsoportot alakítson ki, amely egységes márkanév alatt, piaci súlyának megfelelő hatékonysággal képes fellépni a magyarországi és nemzetközi piacokon.
A 4iG távközlési portfóliójának és az Antenna Hungária egyesítésével lezárult az a transzformációs folyamat, amelynek eredményeként a 4iG Nyrt. informatikai rendszerintegrátor vállalatból széleskörű, távközlési és informatikai szolgáltatásokat nyújtó, nemzetközi infokommunikációs vállalatcsoporttá alakult. A számos iparági kompetenciát egyesítő cégcsoporttól részvényesei tartósan sikeres és eredményes piaci működést várnak el. A távközlési vállalatcsoport integrációjának most kezdődő szakaszában a cégcsoporthoz frissen csatlakozó, elismert és jelentős iparági tapasztalatokkal rendelkező vezetők feladata az üzleti folyamatok összehangolása, a működési szinergiák kihasználásával az eredményesség javítása, illetve a közös fejlődési stratégia meghatározása lesz.
A távközlési vállalatcsoport irányításában szétválik az elnöki és vezérigazgatói pozíció, az Antenna Hungária igazgatóságának elnöke Jászai Gellért, a 4iG elnök-vezérigazgatója, operatív vezetője pedig Király István lesz. A szakembertől a 4iG igazgatósága a távközlési csoport globális stratégiájának és üzleti folyamatainak kialakítását, illetve a távközlési vállalatcsoport hatékony működtetését várja. Király István a hazai távközlési piac egyik legnagyobb vezetői tapasztalattal és mély iparági szakismerettel rendelkező menedzsere, aki az elmúlt három évtizedben a Pannon GSM, a Magyar Telekom és T-Systems, valamint a Vodafone magyarországi felsővezetői pozícióit töltötte be. MBA vezetői képzését az Oxford Brookes University-n végezte. Egyedülálló iparági tudást és integrációs gyakorlatot szerzett pályafutása során. Négy, a magyar ICT piacon lezajlott, nagyléptékű fúzió levezénylésében és az azokat követő integrációban is kiemelt szerepet játszott. A szakember vezérigazgatóként július 1-től veszi át az Antenna Hungária Zrt. irányítását, április 19-től pedig ideiglenesen a DIGI csoport ügyvezető igazgatója lesz.
Az Antenna Hungária átalakításában és szolgáltatásainak fejlesztésében 2018 óta jelentős szerepet betöltő Sárecz Zsolt leköszön a társaság éléről, a 4iG Nyrt. elnöki tanácsadójaként azonban továbbra is támogatja a távközlési csoport fejlődését. A július 1-ig tartó átmeneti időszakban az Antenna Hungária irányítását Linczényi Aladin, a 4iG Nyrt. igazgatósági tagja veszi át, munkáját pedig vezérigazgató-helyettesként a DIGI csoporttól visszatérő Papp-Gerlei Gyöngyvér támogatja.
Teljesen átalakul a DIGI szervezeti felépítése és megújul vezetése is. Az új menedzsment elsődleges feladata a DIGI szolgáltatási stratégiájának és portfóliójának, valamint pénzügyi és beruházási terveinek megalkotása lesz, amely mellett a vállalat márkaváltásának levezénylése is kiemelt feladatot jelent.
A DIGI technológiai igazgatói pozíciójára Dévényi Istvánt május 1-től nevezték ki. A szakember több, mint 30 éves vezetői múlttal rendelkezik, szakmai tapasztalatait a Magyar Telekom csoport vállalatainál szerezte. Irányított komplex vezetékes hálózatfejlesztést, vezetett beruházó és B2B kiszolgáló szervezeteket. Irányítása alatt valósult meg több jelentős technológia (IPTV, xDSL, GPON). Sikeres üzemeltetési vezetőként felelt a fix, mobil és kábeltelevíziós üzletágak üzemeltetési területeinek integrációjáért, illetve az összeolvadó vállalatok IT infrastruktúrájának egységesítéséért. Közvetlen tapasztalatokat szerzett a virtualizált hálózati funkciók és az outsource szerződésben történő üzemeltetés területén.
A DIGI új pénzügyi és beszerzési igazgatója, Gurbán Sándor korábban nemzetközi tanácsadó cégeknél (Ernst&Young, BDO, Sofidel, EY) építette karrierjét. Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem számvitel szakán végezte, okleveles könyvelő, a Guernsey Society of Chartered and Certified Accountants tagja. Nemzetközi elszámolással, tranzakciók támogatásával és tőzsdei bevezetéssel kapcsolatos tudásának, CAPEX tervek széleskörű ismeretének, valamint vezetői tapasztalatának köszönhetően, magas szintű pénzügyi ismeretekkel támogatja a vállalatcsoport munkáját.
A DIGI Magyarország értékesítési és marketing igazgatója Éberling Judit lesz. 25 éves marketing és értékesítési, valamint több mint 20 éves vezetői tapasztalatát a magyar ICT piac meghatározó szereplőinél (Alcatel, Invitel, Telenor, Magyar Telekom, Vodafone) szerezte. Pályafutása során dolgozott lakossági és üzleti szegmensekben. Komoly gyakorlati vezetői és szakmai ismeretekkel rendelkezik nagyvállalati offline és online marketingben, CRM/CLM-ben, marketing automatizációban, stratégiaalkotásban, üzleti tervezésben, értékesítési csapatok és azokat támogató szervezetek irányításában. Részt vett több nagy informatikai és M&A integrációjában.
A telekommunikáció mellett a járműipar, a pénzügy és energetika terén szerzett több évtizedes nemzetközi tapasztalatot Baltay Kristóf, a DIGI új HR és logisztikai igazgatója. Az Avaya, a General Electric, az Erste AG, a Lear Corp., a Develor és a ChatBoss szakirányú vezetőjeként Észak-Amerikában, Európában, a Közel-Keleten és Afrikában is dolgozott. Jelentős ismeretei vannak a zöldmezős projektekben, vállalati fúziók döntéshozatalában és megvalósításában egyaránt. A tehetséggondozás, a változásmenedzsment és a munkaerő újrastrukturálás területein is kimagasló szaktudással és tapasztalatokkal rendelkezik.