A szakember ezt megelőzően közel egy évtizedig dolgozott informatikai cégek kereskedelmi területein különböző vezetői munkakörökben, hat évig vezette a Siemens integrált telekommunikációs szolgáltatások üzletágát, majd egy informatikai kockázati tőkealap befektetési igazgatója volt. Az utóbbi 5 évben a GS1 Magyarország vezető szakértőjeként az EPC, RFID területtel illetve a fogyasztói (B2C) és mobilecom területtel foglalkozott. Kurucz Péter (39) egyetemi diplomáját a Szent István Egyetemen szerezte, angolul és németül kiválóan beszél, szabadidejében kedveli a focit és a kettlebellt.
A digitális információk kezelésével foglalkozó Brandbank fő profilja a termékképek és termékadatok, valamint az azokhoz kapcsolt menedzselt szolgáltatások biztosítása termékek online megjelenéseihez. A Brandbank jelenleg több mint 6000 szállító, több mint 300 ezer termék adatait kezeli. Eddig több mint 1 millió fényképet készítettek különféle termékekről professzionális stúdióban. A Brandbank megjelenése Magyarországon új szintet jelölhet ki az online kereskedelem területén.