A nemzetközi termékbemutatóval egy napon, csupán pár órás késéssel mutatta be a Canon az idei évre várható termékújdonságokat. A rendezvény házigazdája Kátai Csaba, a Canon Hungária Kft. marketing igazgatója volt. Az igazgató elöljáróban, konkrét számok említése nélkül ismertette a Canon pénzügyi eredményeit. A cégcsoport nemzetközi, Európai és hazai szinten is jó évet zárt, két számjegyű növekedés volt jellemző mindenhol.
A nemzetközi Canon weboldaláról azonban konkrét számok is elérhetők. Ezek szerint a 2010-es évben a Canon forgalma 3706,9 milliárd jen (8274 milliárd forint) volt, a működési nyereség pedig 387,6 milliárd jen (872 milliárd forint). Ez 15,5 százalékos bevétel, illetve 78,6 százalékos működési eredmény növekedést jelent az előző évhez képest. Európai szinten csak százalékos adatokkal rendelkezünk: a bővülés 18 százalékos, az üzleti képalkotás területén csak 7, míg a színes eszközök értékesítése területén 25 százalékos volt a növekedés.
Magyarországon a Canon Hungária Kft. forgalma 13 százalékkal bővült 2010-ben. Az üzleti képalkotás területén a bővülés nem volt kiemelkedően látványos, csupán 4 százalékos (ez a terület foglalja magába a lézer és színes irodai berendezéseket), a fogyasztói képalkotás területen viszont 28 százalékos volt a bővülés. A látványos növekedést a fényképezőgépek iránti megugrott keresletnek köszönhető - ismertette Kátai Csaba -, főleg a Media Markt üzletlánc eladásai számottevőek. A marketing igazgató elmondása szerint 2011-ben nem szeretnének lassítani a tempót, hazai és nemzetközi viszonylatban is két számjegyű növekedéssel terveznek.
Az irodai multifunkciós gépek területén új funkciókat mutattak be. Például a Canon multifunkciósok a beérkezett faxokat elektronikusan is tárolják, azokat külső adathordozóra ki lehet menteni. Megtudhattuk, hogy minden gép esetében a kétoldalas nyomtatás alapfunkció, a magasabb kategóriás gépek pedig wi-fi és hálózati csatlakozással is ellátottak. A tavaszi kollekcióban bemutatott új termékek: Pixma MX360, MX410, MX420, iX6550 és az MX885 csúcskategóriás termék.