A maximális 1000 pontból 914 pontot szerzett a szolgáltató, ami 48 ponttal több, mint a második helyezett szolgáltató pontszáma. Az augusztusban elvégzett mérések során minden kategóriában - hang, adat és megbízhatóság - a Telekom hálózata tudta a legjobb eredményt felmutatni.
Az idén augusztusban két héten keresztül folyó átfogó felmérés során a független P3 Communications* tanácsadó cég a hazai mobilhálózatok széles szolgáltatási spektrumát - például a hanghívás sikerességet, a beszédminőséget, a le- és feltöltési sebességet, a webböngészést - felölelő vizsgálatának célja az volt, hogy az ügyfél szemszögéből mérje fel a szolgáltatók mobilhálózatainak minőségét.
A beszéd-, és adathasználati szempontokra vonatkozó mérések mellett idén már a közvetlenül az ügyfelek telefonjáról származó hálózatminőségi és megbízhatósági adatokat is felhasználták a kiértékelés során.
Az elsőségről szóló tanúsítvány hamarosan elérhető lesz a P3 Communications weboldalán a 'Certificates' menüpontban: http://p3-networkanalytics.com/
A Magyar Telekom először 2015-ben, a P3 communications Mobile Benchmark Hungary 06/2015-ös felmérése során szerezte meg a "Best in test" minősítést 895 pontos eredménnyel.
* A P3 nemzetközi menedzsment tanácsadó, támogató és ipari megoldásszállító cég évek óta végez benchmark méréseket világszerte számos nagy mobilszolgáltató csoport, így a Deutsche Telekom mellett a Vodafone és az Orange számára is.