A Vodafone és a UPC egyelőre különálló vállalatként működnek tovább, az ügyfeleket pedig változatlanul, az eddig megszokott ügyfélszolgálati csatornákon szolgálja ki.
A Vodafone Magyarország és a UPC Magyarország ezután közösen fejleszti majd gigabit képes mobil és vezetékes hálózatát és szolgáltatásait, hozzájárulva Magyarország fenntartható és inkluzív digitális növekedéséhez. A Vodafone az egyesülést követően mind a vállalati, mind a lakossági szegmensben képes lesz teljes körű konvergens szolgáltatások nyújtására és hozzájárul a digitális társadalom gyorsuló ütemű fejlődéséhez.
"A Vodafone és a UPC mostantól egy cégcsoportként növekedik tovább, vezetékes és mobil, IoT és konvergens tapasztalataira alapozva pedig egyre több innovatív gigabit képes szolgáltatást kínál majd családoknak, egyéni előfizetőknek és vállalatoknak egyaránt" - mondta Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója. "Az egyesült vállalat személyes fejlődési lehetőséget és inspirációt fog kínálni a kollégák számára is. Felelősségtudatos vállalatként pedig növekedésünk közben elsődleges fontosságú marad a csapat számára a fenntartható működés, és hogy az egész ország számára elérhetővé tegyük a digitalizálódó társadalom nyújtotta előnyöket."
Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója
A Vodafone és a UPC szakértelme, valamint jelenlegi szolgáltatásportfóliója tökéletesen kiegészíti egymást. A Vodafone Magyarország elsődlegesen a mobil piacon, a UPC pedig a vezetékes piacon erős. Ugyanakkor nagyvállalati ügyfeleinek a Vodafone Magyarország már 2016 óta nyújt üzleti konvergens szolgáltatásokat, az integrációnak köszönhetően pedig ezen a területen is számos új innováció és fejlesztés várható.
Az új ajánlatok kidolgozása folyamatban van, éppen ezért az ügyfeleknek érdemes lesz figyelniük a szolgáltatójuktól kapott értesítéseket és rendszeresen ellátogatniuk a www.vodafone.hu/vodafoneupcneked, a www.vodafone.hu/vodafoneupc/uzleti és a www.upc.hu/vodafoneupcneked oldalakra, hiszen itt tájékozódhatnak a legfrissebb újdonságokról, illetve az aktuális változásokról is megtudhatnak részleteket. Az említett aloldalakon augusztus másodikától elérhető kérdőívet kitöltő ügyfelek a garantált ajándék mellett elsők között értesülhetnek majd a személyre szabott ajánlatokról.
A Vodafone és a UPC jelenlegi szerződéseit a felvásárlás nem érinti: az ügyfelek a szolgáltatásokat változatlan feltételekkel vehetik igénybe és ügyeiket is változatlan módon intézhetik a megszokott ügyfélszolgálati csatornákon.