A vállalat tavaly - túllépve a kétmilliárdos forgalmat - 24 százalékkal növelte bevételeit. A dinamikus bővülés mellett a cég az elmúlt években új termékeinek fejlesztésével párhuzamosan alakította ki az egyes területekre (bérügyvitel, humánerőforrás-gazdálkodás, beléptető-rendszer és munkaidő-nyilvántartás) specializálódott ügyfélszolgálati és tanácsadó részlegeit.
A vállalat integrált humánügyviteli rendszerének egyre szélesebb körben való elterjedésével párhuzamosan ügyfelei egyre több szolgáltatást vesznek igénybe. Az ügyfélszolgálati tevékenység átszervezésének nyomán a kiszolgálás a jövőben hatékonyabban kezelhető egy olyan szervezeti felépítés keretei között, amelynek fókuszát ők, és nem a szolgáltatások képezik. Az átszervezés lehetővé teszi, hogy a NEXON megvalósítsa az egykapus ügyintézést, és személyesebb kiszolgálást nyújtson ügyfelei számára. A július 17-ével létrehozott ügyfélkapcsolati igazgatóság munkáját Gátfalvi Tamás partnerkapcsolati igazgató vezeti.
Igazgatott ügyfélkapcsolat
Ügyfélkapcsolati központjainak összevonásával ügyfélkapcsolati igazgatóságot hozott létre a NEXON. Az átszervezés a cég 3000 partnerét érinti.
Hirdetés
Hirdetés