Hirdetés
. Hirdetés

Igazgatott ügyfélkapcsolat

|

Ügyfélkapcsolati központjainak összevonásával ügyfélkapcsolati igazgatóságot hozott létre a NEXON. Az átszervezés a cég 3000 partnerét érinti.

Hirdetés

A vállalat tavaly - túllépve a kétmilliárdos forgalmat - 24 százalékkal növelte bevételeit. A dinamikus bővülés mellett a cég az elmúlt években új termékeinek fejlesztésével párhuzamosan alakította ki az egyes területekre (bérügyvitel, humánerőforrás-gazdálkodás, beléptető-rendszer és munkaidő-nyilvántartás) specializálódott ügyfélszolgálati és tanácsadó részlegeit.

A vállalat integrált humánügyviteli rendszerének egyre szélesebb körben való elterjedésével párhuzamosan ügyfelei egyre több szolgáltatást vesznek igénybe. Az ügyfélszolgálati tevékenység átszervezésének nyomán a kiszolgálás a jövőben hatékonyabban kezelhető egy olyan szervezeti felépítés keretei között, amelynek fókuszát ők, és nem a szolgáltatások képezik. Az átszervezés lehetővé teszi, hogy a NEXON megvalósítsa az egykapus ügyintézést, és személyesebb kiszolgálást nyújtson ügyfelei számára. A július 17-ével létrehozott ügyfélkapcsolati igazgatóság munkáját Gátfalvi Tamás partnerkapcsolati igazgató vezeti.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.