A budapesti West End City Centerben nyitott márkaboltot a Fujitsu Siemens Computers Kft. Poros Gábor, a cég ügyvezető igazgatója a márkabolt feladatát abban jelölte meg, hogy segítse az eligazodást a rendkívüli termékválasztékban. Mint mondta, a cél nem az, hogy árban versenyezzenek az eletronikai hipermarketekkel - MediaMarkt, ElectroWorld stb. -, hanem hogy minden részletre kiterjedő szaktanácsadással segítsék a cég termékei iránt érdeklődőket.
Hamarosan megtekinthetők és megvásárolhatók lesznek a márkaboltban a megújult Esprimo Mobile notebook- és az Esprimo termékcsaládok, valamint a Celsius grafikus munkaállomások is. A PC-k esetében hangsúlyosak az energiatakarékos jellemzők (mélyalvó üzemmód, mely 1 watt alá csökkenti az energiafogyasztást készenléti módban). Az Európai Unió 2010-től törvényben írja elő az egy wattnál nem nagyobb készenléti fogyasztást, amit a Fujitsu Siemens Computers már 2008-ban teljesít.
A bemutatóteremben lesznek láthatóak a készenléti üzemmódban nulla watt fogyasztású ScenicView Premium Line ECO típusú, az új dizájn-koncepció alapján épített 20-26 colos monitorok, valamint a Fujitsu Siemens kiegészítőinek teljes választéka: a szokásos billentyűzet, egér, hangszórók, webkamerák, táskák mellett itt egy helyen találhatók a külső merevlemezek változatos típusai, valamint a digitális tollak, wireless USB-k és más eszközök.