A 23 országot lefedő megállapodás keretében a Fujitsu teljes körűen kiszervezett IT-szolgáltatásokat nyújt az Intrumnak az adatközponti működés, a felhő, a hibrid IT, a biztonság, a 7x24 órás service desk és a több mint 8000 végfelhasználót érintő támogatás terén. A szerződés induló értéke mintegy 100 millió euró.
Az Intrum Justitia és a Lindorff fúziójával 2017 júniusában létrejött Intrum Európa legnagyobb, 100 ezresnél is nagyobb ügyfélkörrel rendelkező hitelkezelési szolgáltatója. Az IT-infrastruktúrák valamennyi földrajzi térségre és leányvállalatra kiterjedő ésszerűsítése és modernizációja fontos szerepet játszik az Intrum konszolidálásában.
Az Intrum az IT-infrastruktúra kiszervezése terén a Lindorffal korábban folytatott együttműködés tapasztalatai alapján választotta a Fujitsut IT-partnerül. A Fujitsu emberközpontú szemléletét, globális képességeit, folyamatos stratégiai innovációs tevékenységét és a fejlett automatizáció, valamint a hálózat peremén működő és IoT-technológiák integrálása terén felhalmozott, bizonyított szakértelmét kamatoztatva nyújtja szolgáltatásait a vállalatnak. Azzal, hogy kiszervezi IT-infrastruktúráját a Fujitsuhoz, az Intrum szert tehet az igény szerinti kapacitásbővítéshez szükség rugalmasságra. A vállalat elengedhetetlennek tartja az ütőképes IT-infrastruktúrát globális növekedésének felgyorsítása, hatékonysága fokozása és állandó IT-karbantartási költségei mérséklése szempontjából.
A szerződés keretében a Fujitsu teljes körű outsourcing-szolgáltatást biztosít ügyfelének. A következő generációs service desk mesterséges intelligencia alkalmazásával segít azonosítani az IT-problémák kiváltó okát, és megakadályozni megismétlődésüket.