Hirdetés
. Hirdetés

Erősen kezdte az évet a Huawei

|

A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 első negyedévében összesen 34,55 millió okostelefont szállított le, amely 21,6 százalékos növekedést jelent az előző évi értékhez képest. Az IDC adatai szerint a kínai vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.

Hirdetés

2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot. Kínában és Európában a vállalat fenntartotta a jelentős, 20, illetve 15 százalékos növekedést, míg Dél-kelet Ázsiában és a Csendes-óceáni térségben több mint 70 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait. 

A vállalat a HUAWEI P9 sorozat és HUAWEI Mate 9 globális eladásainak köszönhetően jelentős növekedést ért el a prémium kategóriás okostelefonok piacán is: az idei első negyedévben a közép- és felső kategóriás telefonok (300 USD feletti árú készülékek) aránya 11 százalékkal haladta meg az előző évi értéket.

A GfK szerint az 500 dollár és az e feletti összegbe kerülő prémium telefonok piacán a Huawei részesedése 9,7 százalék volt 2017 februárjában, 9 országban pedig (többek között Kínában, Spanyolországban, Olaszországban, Lengyelországban és egyéb kulcsfontosságú piacokon) a 10 százalékot is elérte. 

A vállalat legújabb zászlóshajó okostelefon sorozata, a HUAWEI P10 család februári bemutatása óta hatalmas népszerűségnek örvend szerte a világon, a készülékek kiemelkedő fotózási képességeinek köszönhetően.

A Huawei a tabletpiacon is jól teljesített: a vállalat táblagép szállításai 70 százalékkal haladták meg az előző évi eredményeket.

"A Huawei termékek és a márka folyamatosan növekvő ismertségének köszönhetően a vállalat fogyasztói üzletága tovább erősítette a prémium okostelefon márkapozícióját az idei első negyedévben" - mondta Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója. "A cég továbbra is azon dolgozik majd, hogy minden lehetséges eszközzel növelje vásárlói számára a felhasználói élményt, valamint folytassa a Mesterséges Intelligenciát használó termékek fejlesztését."

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.