Közel megduplázta az elemzői vátakozásokat a Zoom Video Communications, amely az első negyedévben 328,2 millió dolláros bevételt ért el, miközben az elemzők csupán 202,7 millió dollárra számítottak. A válalat eredménybeszámolója szerint 265400 olyan céges ügyfelük van, amely több mint 10 alkalmazottat foglalkoztat.
A kaliforniai székhelyű társaság részvényének árfolyama közel 5 százalékkal emeljedett az eredménybeszámoló utáni tőzsdei kereskedés során. A vállalat részvényének értéke az idén már több mint megháromszorozódott. Az év első három hónapjában részvényenként 20 dollárcentes nyereséget értek, az elemzői várakozás 9 cent volt.
A Zoom olyan nagy cégek termékeivel versenyez immár, mint a Cisco Webex, a Microsoft Teams és a Google Meet.
Ugyanakkor bár a Zoom bevételei meredeken emelkedtek az első negyedévben, ennél még nagyobb arányban nőttek a költségei is, egészen pontosan 330 százalékkal 103,7 millió dollárra.
Rengeteg kellett költeniük adatközpontokra és sávszélességre, hogy biztosítani tudják a konferenciahívások erőforrás-igényét. A vállalatnak vannak saját adatközpontjai, de bérel is felhőszolgáltatásokat az Amazontól, a Microsofttól és az Oracle-től.