A munkaadóknak és a munkavállalóknak egyaránt fontos, hogy nagyobb minőségi és mennyiségi veszteségek elkerülésével tudják végezni feladataikat a járvány ellenére. A kialakult helyzetben sok cégnek az otthoni munkavégzés, a home office nyújthat optimális megoldást. Erre alkalmas IT-rendszerekkel fenntartható a kommunikáció a kollégákkal, az adatok, a központi rendszer elérhető marad, így továbbra is közösen lehet dolgozni a megkezdett projekteken, de már otthoni, védett környezetben.
Sürgetőbbé válik azonban a digitális vállalati megoldások bevezetése, a digitális munkafolyamatok, azaz workflow-k kialakítása, hiszen az online csapatmunka és a mobileszközökön folytatott co-working otthon is lehetséges.
Virtuális csapatszobák
Az ELO Digital Office vállalati tartalomkezelő rendszereken belül kínált eszközök közül az ELO TeamRoom szolgáltatás és az ELO for mobile devices alkalmazás adhatnak választ a home office-ban végzett munkára. Az ELO TeamRoom szolgáltatása több résztvevő együttes munkáját teszi lehetővé az ELO rendszerben úgy is, hogy nem minden munkatárs rendelkezik hozzáféréssel a központi, vállalati archívumhoz. Ehhez a felhasználók egy egyszerűsített, webböngészőjükön futó TeamRoom klienst használnak, amely dokumentumkeresési, -archiválási és megjelenítési alapfunkciókat biztosít.
A virtuális csapatszobák helyszíntől független, hatékony munkakörnyezetet biztosítanak a projektteameknek és munkacsoportoknak, folyamatos információcserével. Az ELO TeamRoomon belül is elérhető az ELO hírfolyam (feed) funkciója, mely a konkrét dokumentumokhoz vagy archívumtartalmakhoz kapcsolódó csevegést teszi lehetővé. A közösségi hálókon megszokott módon posztokat hozhatunk létre és kommentálhatjuk a kollégák bejegyzéseit. Közösen szerkeszthetők a dokumentumok, és végig átláthatóan követhetőek a változások. Hivatkozások, hashtagek, megosztás, dokumentumlinkek létrehozása, körkérdések bonyolítása közvetlenül a dokumentum mellett - a lehető legegyszerűbb és leggyorsabb módon dolgozhat a csapat, távolról.
Mobilról is működik
Szintén a távoli munkavégzést szolgálja az ELO for mobile devices app: a mobiltelefonokra és táblagépekre ingyenesen letölthető alkalmazással útközben is dolgozhatunk az ELO-ban, akár offline módban is. A rugalmas, irodán kívüli munkavégzés gyors reagálást és folyamatos ügyféltanácsadást kínál a dokumentumok és információk korlátlan elérésével.
Üzleti folyamatok indíthatók mobiltelefonról, nem áll meg a munka útközben sem: dokumentumok hozhatók létre az alkalmazásban, melyeket azután ELO-linkként tovább lehet küldeni e-mailben vagy mellékletként. A dokumentumokhoz kapcsolódó hírfolyam (feed) funkció ebben az applikációban is rendelkezésre áll. Az alkalmazás funkciói összekapcsolhatók külső alkalmazásokkal is, például Microsoft Office appokkal, dokumentumok küldhetők vagy fogadhatók az appok között. Nagy teljesítményű kereső biztosítja a központi archívum dokumentumainak villámgyors elérését.
Az ügyek, feladatok aktuális feldolgozottsági státusza egy kattintással látható, és bármikor lehívható. Az információk és adatok offline is rögzíthetők a mobilkészülékeken keresztül. Amint a készülék csatlakozik egy hálózatra, és adatkapcsolat jön létre, szinkronizálni lehet az adatokat és dokumentumokat, továbbítani lehet a mentett workflow-kat.
Segítünk: most ingyenes
Az ELO Digital Office - a legtöbb céghez hasonlóan - elsődleges fontosságúnak tartja munkavállalói, ügyfelei és partnerei biztonságát és egészségét, ezért igyekszünk segítséget nyújtani azzal a lehetőséggel, hogy 6 hónapig díjmentesen biztosítjuk az ELO ECM-szoftverek és csapatmunkaeszközök licenceinek használatát, és 6 hónapig elengedjük e licencek karbantartási díját is. Az ajánlat nem teljes körű, részleteiért kérjük, keresse budapesti ELO képviseletünket.
www.elo.com