Az update CRM megoldása akkor a Canon Europe több mint kétezer alkalmazottjának - az értékesítési és marketing részleg, a telefonos ügyfélszolgálat munkatársainak, valamint a területi értékesítők - munkáját fogja segíteni.
Az update.seven CRM megoldás a sikeres ügyfélkapcsolat-menedzsmenthez kigyűjtve és áttekinthetően tartalmazza az adott értékesítési ügyletre vagy szolgáltatásra vonatkozó összes lényeges információt - ügyfelek, elérhetőségek, árajánlatok, egyedi feltételek, szerviz-adatok, marketing tevékenységek vonatkozásában -, ezáltal a központban illetve a területen dolgozó alkalmazottak munkáját egyaránt hatékonyabbá teszi, és segít a megalapozott döntések gyors meghozatalában.
A Canon Austria gyakorlatában különösen hasznosnak bizonyult az update.seven telefonos modulja, amely a telefonos ügyfélszolgálat tevékenységét támogatja. Az update.phone használatával a szervezetek közvetlenül kapcsolatba léphetnek az ügyfelekkel. A velük folytatott beszélgetések során az ügyfélszolgálati alkalmazottak minden szükséges információt maguk előtt láthatnak a képernyőn. A beszélgetések, státusok és időpontok mind közvetlenül a CRM rendszerben futnak össze. Ezáltal a telemarketing részleg és a terepi értékesítők egymás munkáját támogatva hozzájárulhatnak az értékesítés hatékonyságának növeléséhez.
Canon update CRM rendszer Európában
A Canon Europe az osztrák update software AG által készített ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás bevezetése mellett döntött. A gyártó osztrák leányvállalatánál 1995 óta eredménnyel használt értékesítési rendszert a nyugat-európai országokban 2008 végéig vezetik be.
Hirdetés
Hirdetés