Salesforce kompetenciaközpontot hozott létre a Virgo Systems, Magyarország vezető digitális termékfejlesztő cége a finnországi székhelyű, 12 európai irodával és Salesforce Summit partneri minősítéssel rendelkező Fluido támogatásával. A két vállalat közötti megállapodás értelmében létrejött fejlesztőközpont célja nemzetközi ügyfelek Salesforce transzformációs igényeinek kielégítése.
A frissen létrehozott kompetenciaközpont a Fluido nemzetközi ügyfeleinek magas szinvonalú kiszolgálását célozza meg, a magyarországi Salesforce fejlesztők szakértelmére építve. A szakmailag is kihívást jelentő projekteken való részvétel mellett a szakemberek képzéseken vesznek részt, ezáltal is biztosítva fejlődésüket és mélyítve ismereteiket a folyamatosan és gyorsan változó CRM ökoszisztémával kapcsolatosan.
Közös értékek mentén
"A kelet-európai terjeszkedés régóta szerepelt a stratégiai terveink között A dán-szlovák Bitlayer 2014-es felvásárlását követően egy olyan partnert kerestünk, aki ismert a magyarországi IT piacon és aki hasonló értékeket képvisel, mint amit a Fluido is magáénak vall" - mondta Thomas Johanson a finn vállalat vezérigazgatója. "A Virgo Systems és a Fluido között sok hasonlóság van, mind szakmai, mind céges kultúra vonatkozásában. A több hónapos előkészítési folyamat során pedig arról is meggyőződhettünk, hogy képesek lesznek létrehozni és működtetni azt a kompetenciaközpontot, amelynek segítségével tovább tudjuk erősíteni pozíciónkat a nemzetközi Salesforce piacon.
A 2010-es alapítású Fluido jelenleg 12 irodával és több mint 500 alkalmazottal rendelkezik 10 európai országban. A 2018-as év nagy fordulatot jelentett az akkor már regionális domináns szereplőnek számító vállalat életében: az Infosys általi felvásárlással a Fluido a globális Salesforce szcéna egyik jelentős szereplőjévé vált, megőrizve identitását és értékeit az ügyfelek és az alkalmazottak felé egyaránt.
Új platform, új kihívások
"A cég életében nem újdonság, hogy újabb területekre merészkedünk, de most a Fluidot a partnerünkként tudva szinte garantált a siker" - nyilatkozta Laczkovich Bence, a 23 éves múltra visszatekintő Virgo Systems ügyvezető igazgatója. "Célunk, hogy rövid idő alatt olyan ütőképes csapatot építsünk fel, amely nemzetközi projekteken önállóan is megállja a helyét. A nálunk dolgozó Salesforce szakemberek ennek érdekében a kihívást jelentő feladatok mellett képzésben is részesülnek majd, hogy ismereteik, tudásuk a legfrissebb legyen."
A Salesforce a világ vezető CRM szoftvere, a marketing és értékesítés digitalizációjának és automatizációjának elsőszámú megoldása. A felhőalapú szoftver folyamatos fejlődése és az ügyfelek digitalizációs elvárásai növekvő igényt támasztanak a platform alapú fejlesztések iránt, ugyanakkor ezek kielégítése speciális szakértelmet kíván. A magyarországi Salesforce kompetenciaközpont célja ezen igények magas színvonalú kielégítése.