Hirdetés
. Hirdetés

Beelőzte a Salesforce.com az SAP-t

|

A globális CRM-forgalom 12,5 százalékkal nőtt tavaly, elérve a 18 milliárd dollárt - áll a Gartner legfrissebb jelentésében.

Hirdetés

A növekedés mértéke a vállalati szoftver-szegmens átlagának háromszorosa, ami annak köszönhető, hogy a cégek egyre komolyabban veszik az új ügyfelek megszerzését, illetve a már meglévők megtartását. A Gartner által elvégzett felmérés szerint a CRM-szállítók toplistáján, globális szinten a Salesforce.com beelőzte az SAP-t, ami azért Európában még mindig a vezető helyen áll. Kettőjüket követi az Oracle, a Microsoft és az IBM.

 

A CRM bevételek nagyjából 40 százaléka SaaS termékekből származott, ezért is szerepelt ilyen jól a Salesforce.com.

A CRM-piac némileg átalakult, köszönhetően a felvásárlásoknak. Az Oracle az Eloqua-t, a Salesforce.com a Buddy Media-t, míg az IBM a Unica-t és a Coremetrics-et vásárolta fel. Ezek mellett további 50 akvizícióra is sor került az utóbbi három évben.

A Gartner szerint a forgalom 60 százalékát a 10 vezető CRM-szállító termelte ki, de több kisebb cég - mint a Zoho - is jelentős forgalomnövekedésről számolt be.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.