2010-ben még a CCFL-háttérvilágítással rendelkező monitorok domináltak a piacon, azonban a LED-es LCD-kijelzők keresettsége tavaly már ugrásszerűen megnőtt. Míg 2009-ben az eladások csupán 1 százalékát tették ki, addig tavaly már a 10 százalékát. Ezen belül, a LED-es kategóriában, az LG volt az élen.
A dél-koreai gyártó közlése szerint 2010-ben 2,92 millió LED-es monitort értékesítettek, ami a LED-es kijelzőpiacon az első helyet jelenti, 18 százalékos részesedéssel. Az LG hangsúlyozta a kutatás-fejlesztés fontosságát, illetve, hogy a sikerük kulcsa a felhasználói vélemények figyelembe vétele és a folyamatos fejlesztés.
Az LG az E50-es, E60-as és E90-es LED-es LCD-monitorsorozatokkal szeretné megtartani a növekedés mértékét, és 20 százalékos részesedést elérni. 2011-ben várhatóan a teljes monitorpiac 30 százalékát adják majd a LED-es típusok, ez azonban a legóvatosabb becslés, egyes elemzők a 60 százalékot sem tartják kizártnak.