A ForeSee felmérése alapján a mobilról vásároló felhasználók az Amazont szerették a legjobban az ünnepi szezon alatt. Az elégedettségi felmérésben az online óriás 85 pontot szerzett a 100-ból a vásárlói vélemények alapján. A második helyen az Apple és a QVC végeztek, 83 ponttal. Ezeket a NewEgg, a Victoria's Secret és a Barnes & Noble követték.
Az elemzők a 25 legnagyobb amerikai kereskedőre fókuszáltak, illetve a mobilkészülékeken elérhető appokra, valamint a mobilos weboldalakra. A mobileszközökön vásárlók körében az elégedettségi szint 2011-hez képest 2 ponttal emelkedett. A hagyományos, webes kereskedések és a mobilos oldalak nagyjából fej-fej mellett végeztek.
Az elemzők azt is vizsgálták, hogy mennyire jellemző a fogyasztókra, hogy előbb kipróbálják a kiszemelt terméket, majd online, olcsóbban veszik meg. A válaszadók 70 százaléka mondta azt, hogy a fizikai üzletben mobilon szokott online árakat keresni, ebből pedig 62 százalék a kereskedés mobilos appját vagy oldalát is megnézte. 37 százalék ellenben a riválisok mellett döntött.