Az Accenture együttműködik a MediaMarktSaturn kiskereskedelmi csoporttal (amelyet Magyarországon is jól ismerünk), hogy a tartalomgyártást - a hatékonyság növelésére és a vásárlók számára teljesen releváns információk létrehozására összpontosító - marketingtevékenységgé alakítsa át.
"Amellett, hogy egy hatékony marketingstratégia ma már teljes mértékben digitális és adatvezérelt, mindenütt való jelenlétet, minőséget és gyorsaságot igényel. Az Accenture-rel közös célunk, hogy a digitális vásárlók iránti elköteleződésünket a következő szintre emeljük, amit egy újonnan kifejlesztett, skálázható és személyre szabott tartalomkatalógus bevezetésével érünk el" - engedett bepillantást a tervekbe Giuseppe Cunetta, a MediaMarktSaturn Retail Group marketing és digitális vezetője.
"Az online kiskereskedők számára kiemelkedően fontos, hogy minőségi, konzisztens és több piacra kiterjedő tartalmat tudjanak létrehozni. A dinamikus tartalom egyértelmű megkülönböztetést jelent a vásárlók számára, és segít abban, hogy a kiskereskedők releváns célpontként maradjanak meg a fejükben" - mondta Massimo Morielli, az Accenture Interactive európai elnöke.
Annak érdekében, hogy a MediaMarktSaturn tartalomgyártását a versenyképes megkülönböztetés forrásává tegye, az Accenture a SynOps platformját fogja alkalmazni az egyszerűsítés, automatizálás és skálázás érdekében, miközben a mesterséges intelligenciával támogatott meglátások segítségével még vonzóbb és relevánsabb tartalmakat fog nyújtani - ígéri a cég.