A Microsoft "vizsgálja", hogy hirdetéseket helyez-e el a Bing Chat, az OpenAI GPT-4 által működtetett új keresőügynöke által adott válaszokban. Bár ezek a szponzorált válaszok egyértelműen ekként vannak megjelölve, ez megkérdőjelezi, hogy valójában mennyire jutottunk el a keresőmotorok hirdetéseivel kapcsolatos régi modellhez.
A Microsoft egy frissen közzétett blogbejegyzésben megerősítette, hogy ez megtörténik, bár kísérleti formában. Itt van a vonatkozó rész, miután "egy kis kontextus" elmagyarázza, hogy senki ne lepődjön meg:
További lehetőségeket is vizsgálunk a kiadók számára, beleértve a több mint 7500 Microsoft Start partner márkát is. Nemrégiben találkoztunk néhány partnerünkkel, hogy elkezdjük az ötletek feltárását, és visszajelzéseket kapjunk arról, hogyan tudjuk továbbra is olyan módon terjeszteni a tartalmat, hogy az a partnerek számára a forgalom és a bevétel szempontjából is értelmes legyen. Miközben a modell közös továbbfejlesztését tervezzük, megosztottunk néhány korai ötletet, amelyeket vizsgálunk, többek között:
- Kiterjesztett lebegő élmény, ahol egy kiadó linkje fölé lebegve több link jelenik meg az adott kiadótól, így a felhasználónak több lehetősége van a részvételre, és több forgalmat generál a kiadó weboldalára.
- A Microsoft Start partnereink számára a Microsoft Start licencelt tartalmak gazdag feliratának elhelyezése a chat-válasz mellett, ami segít a felhasználók nagyobb mértékű elköteleződését a Microsoft Start tartalmaival kapcsolatban, ahol a hirdetési bevételt megosztjuk a partnerrel. Azt is vizsgáljuk, hogy hirdetéseket helyezzünk el a chat-élményben, hogy megosszuk a hirdetési bevételt azokkal a partnerekkel, akiknek tartalma hozzájárult a chat-válaszhoz.