Megannyi szektorban történnek megszorítások, leépítések, hogy a cégek valahogyan átvészeljék azt a gazdasági krízist, melyet a koronavírus világjárvány kitörése okozott. Az IT-szegmensben azonban sokan profitálnak abból, hogy az emberek távmunkára álltak át, otthon is végezhető szórakozási formákat választanak és közösségi tevékenységeiket is az interneten keresztül végzik.
Az egyik ilyen cég a Logitech, amely termékeivel egyaránt képes kiszolgálni a vállalati és magánfelhasználok megnövekedett hardverigényeit. A cég második pénzügyi negyedévéről szóló beszámolóból kitűnik, hogy számukra a COVID-19 leginkább üzleti sikerekkel kecsegtetett.
A Logitech által gyártott PC-s kiegészítőkre hatalmas a kereslet, hiszen jelenleg azoknak is szüksége lehet egérre, billentyűzetre, fej-vagy fülhallgatóra és webkamerára, akik normális esetben nem szorulnának rá ezekre a perifériákra, hiszen cégük biztosítja azt az irodában. Ennek meg is lett az eredménye ugyanis a vállalat negyedéves bevételei először lépték át a 1 milliárd dolláros álomhatárt, egészen pontosan 1,26 milliárd dollárnál állapodtak meg. Ez 73 százalékos növekedés az előző negyedévhez képest.
Az, hogy a növekedésben mekkora szerepet játszik a jelenlegi válsághelyzet, azt mi sem mutatja jobban, mint a cég működési bevételei, melyek 295 százalékkal növekedtek - míg tavaly ilyenkor 89 milliós működési bevételről számoltak be, addig mostanra ez 345 milliónál jár. A Logitech számára a legnagyobb gondot jelenleg a készletek utánpótlása jelenti, így most próbálják fokozni a gyártást és bebiztosítani az ellátást, amennyire csak lehetséges.