Új logónk a mozgást, a változást jelképezi, folyamatos törekvésünket arra, hogy segítsük a kommunikációt - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója az arculatváltással kapcsolatban. A váltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed, s további újdonságokat is hoz magával. Az ügyfelek márciustól az eddigieknél is átláthatóbb, felhasználóbarát számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is.
Az 1994. óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül, az átfogó megújulás ezért is bír nagy jelentőséggel a társaság életében; a márka megújítása magyar és nemzetközi szakemberek közel egy éves közös erőfeszítésének eredménye. Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi erős márkanevét. Ebben a folyamatban is kiaknázzuk a Telenor-partnerség előnyeit. Célunk, hogy helyi versenyképességünket a továbbiakban is a Telenor-csoporton belüli együttműködések révén, az egyes vállalatokban jelen levő szakértelem kihasználásával erősítsük - közölte Ove Fredheim.
A jövő héten vált a Pannon
A társaság tevékenységének szinte minden területét érintő megújulás előtt áll a második legnagyobb hazai mobilszolgáltató, a Pannon (korábban Pannon GSM). A mintegy hárommillió ügyfelet kiszolgáló mobiltársaság új arculatra vált február 14-től, és egyszerűbbé, átláthatóbbá teszi díjszabását, szolgáltatásait és ügyfélkapcsolati rendszerét.