Az elmúlt 15 évben évi 22 százalékos átlagos növekedést elérő Zebra értékesítéseinek már 49 százaléka származik az Egyesült Államokon kívüli piacokról. A vállalat a közép- és kelet-európai régiót kiemelten kezeli, mivel hatalmas növekedési potenciált lát benne. Hazánk a régión belül is előkelő helyen áll, hiszen 2006-ban 38 százalékos növekedést ért el a vállalat Magyarországon, ami azért is jelentős, mert meghaladja a régió 27 százalékos növekedését.
Az eladások további lendületes növekedése várható, mivel ezen közvetlen ügyfélkapcsolatot igénylő ágazatokban még alig használnak hordozható nyomtatókat. A három fő tevékenységi terület közül a másik kettő sokkal szebb eredményeket mondhat magáénak itthon: a legnagyobb múltra visszatekintő ipari nyomtatók értékesítésében tavaly 50 százalékos növekedést ért el a vállalat, míg asztali nyomatatók esetén ugyanez a szám 56 százalék.
A Zebra a mobil nyomtatási megoldásokban látja a legjelentősebb fejlődési lehetőségeket - pillanatnyilag a mobil munkaerő hagyományosan tollat és papír alapú nyomtatványokat használ a kiszállások (gázszerelés, csomagszállítás, állatorvos) során, vagy a menetlevelek megírására. A mobilprinterek a vállalat szerint felgyorsítják az üzleti folyamatokat, kiküszöbölik a hibákat, elírásokat, az olvashatatlan kézírás okozta félreértéseket.
A hordozható nyomtatók elektronikus adattárolást, s így utókövethetőséget tesznek lehetővé. Alkalmazásuk akár fél év alatt megtérülhet, mivel csökkenthetők az áruházi sorok, felgyorsítható az éttermi számlák elkészítése, lerövidíthető a szállítólevelek megírására fordított idő. További felhasználási lehetőségek rejlenek a kiskereskedelem, az áruházi beszállítás és átcímkézés, a logisztika, a raktározás, a gyártás, a vendéglátás, az egészségügy, a betegazonosítás, a postai szolgáltatások, a csomagszállítás és -azonosítás, a parkolójegyek és pótdíjak, az eszköznyilvántartás és a közműjavítások területén.
A vállalat partnerein keresztül értékesíti a termékeit. Hazánk tavaly kapcsolódott be a Zebra globális partner programjába, ugyanebben az évben hozta létre hazai képviseletét - egyébként Magyarországon az első Zebra nyomtatót, egy Z60-ast 1988-ban értékesítették. A partnerprogram részeként újraakkreditálta már meglévő partnereit, és új megállapodásokat is kötött. Most 6 direkt, és 30-nál is több viszonteladói partnere van idehaza.