Ha egyszer valamibe a Facebook belekezd, az gyors növekedésre számíthat a közösségi webhely hatalmas felhasználói bázisának köszönhetően (jelenleg a Facebooknak havonta 1,5 milliárd aktív felhasználója van). Ez történhet az interneten egyébként is nagyon népszerű videomegosztással, amelybe a világ legnagyobb közösségi szolgáltatása nagy erőkkel szállt be az elmúlt év során. Ennek eredményeképpen naponta immár 4 milliárdnyi videomegtekintést regisztrálnak, amelyek háromnegyedét mobil eszközökről kezdeményezik. Tavaly szeptemberben még csak 1 milliárdnyi videót tekintettek meg a facebookozók. Ezekhez a sokkoló számokhoz némi trükk is hozzájárul, egyrészt az automatikus lejátszás funkció, másrészt az, hogy a Facebook egy videónál a három másodpercnél hosszabb lejátszásokat számolja el megtekintést, ami azt jelenti, hogy a videókba való igen rövid betekintések is javítják a statisztikát.
Ennek ellenére a videomegtekintések számának gyors növekedése miatt komolyan számolni kell azzal, hogy a Facebook a YouTube vetélytársává válhat.