A #GivingTuesday adománygyűjtő kampány keretében mindössze 24 óra leforgása alatt 45,8 millió dollár gyűlt össze, amivel megdőlt a korábbi világrekord. A PayPal rendszerén keresztül a világ 183 országból, 7,24 millió adományozó összesen 857 millió dollárt (240,6 milliárd forint) jutatott el jótékonysági szervezetekhez az ünnepi időszakban. Az adakozók 2015. november 27-e és december 31-e között világszerte közel 260 ezer jótékonysági szervezetet támogathattak.
A PayPal a kampányhoz kapcsolódóan bemutatta a Holiday Giving Tracker nevű online felületet, amelyen folyamatosan nyomon lehet követni a rendszeren keresztül történő felajánlásokat, és megtekinthetők az adományozás statisztikái. "A PayPal lehetővé teszi, hogy az internetkapcsolattal rendelkező eszközeink segítségével egyszerűen és biztonságosan támogathassunk jótékonysági szervezeteket" - mondta Franz Paasche, a vállalat külkapcsolatokért felelős alelnöke. "Munkatársainkkal folyamatosan dolgozunk azon, hogy a vállalat erőforrásait felhasználjuk egy a jó ügyet szolgáló globális kapcsolatrendszer kiépítésében. A megugró adakozási kedv remek példája annak, hogy hogyan lehet ezt az álmot a gyakorlatban is megvalósítani."
Országok toplistája a felajánlott összeg nagysága szerint
- Amerikai Egyesült Államok (691.924.261 dollár)
- Egyesült Királyság (49.377.896 dollár)
- Kanada (42.959.820 dollár)
- Németország (16.752.694 dollár)
- Franciaország (14.415.355 dollár)
- Ausztrália (13.023.564 dollár).