Az új eszközöket úgy alakították ki, hogy segítsenek a különböző méretű és formájú csapatoknak és szervezeteknek a vizuális kommunikációban és a nagy léptékű tartalomgyártásban. A 2012-ben alapított Canva ügyfélköréhez ma már 120 millió havi felhasználó tartozik. A Canva Visual Worksuite 2022 szeptemberében történt bevezetése óta ez a szám több mint 35 millióval emelkedett. Emellett több mint 15 milliárd designt hoztak létre a Canva segítségével.
A Canva már így is jelentős ügyfélköre, amely olyan cégeket foglal magában, mint a FedEx, a Starbucks és a Zoom Video Communications mostantól számos új és továbbfejlesztett eszközzel készíthet közösségi médiagrafikát, prezentációt, videótartalmakat és dokumentumokat.
A lista élén a Canva Visual Worksuite képességeinek bővítése áll a Brand Hub-al, amely egy sor új eszköz és funkció, amely arra lett felépítve, hogy segítse a csapatokat és a szervezeteket a hatékony és márkabarát alkotásban. A Brand Hub egy úgynevezett Brand Kit funkciót kínál, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy logókat, színeket, betűtípusokat, ikonokat, képeket, grafikákat és márkairányelveket tartalmazó Brand Kitet hozzanak létre.
A Magic Replace nevű funkció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyetlen kattintással azonnal frissítsék a márkaeszközöket az egész vállalaton belül. A Brand Templates lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy sablonokat tervezzenek és osszanak meg a márkának megfelelő, meggyőző tartalmak gyors létrehozásához, a Brand Folders pedig lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a márkaépítést rendszerezetté és elérhetővé tegyék.
A Brand Guidelines is egy új funkció, amely lehetővé teszi, hogy egy szervezet márkairányelvei automatikusan és kontextuálisan megjelenjenek a Canva Editorban, miközben a csapatok terveket készítenek, biztosítva, hogy mindenki birtokában legyen a márka legjobb képviseletéhez szükséges tudásnak. Egy másik új funkció, a Brand Controls (Márkavezérlők) magabiztosságot ad a csapatoknak, hogy biztosak lehessenek abban, hogy a márkának megfelelő tartalmat terveznek.
A Canva a Visual Worksuite-ot is kiegészítette MI-vel, olyan új eszközökkel, amelyek felgyorsítják a tervezési folyamatot, miközben új képességeket szabadítanak fel. A funkciók közé tartozik a Magic Design - a kép feltöltésének és a stílus kiválasztásának lehetősége -, amely után a mesterséges intelligencia személyre szabott sablonok választékát állítja össze. A Magic Edit lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bármit hozzáadjanak vagy kicseréljenek egy képen, a Magic Eraser pedig a képeken található nem kívánt részleteket tünteti el.
A mesterséges intelligencia alkalmazásával a Canva-felhasználók a szerkesztő kérésére "varázslatosan" új bemutatókat generálhatnak. A Magic Design ezután egy sor prezentációt generál egy vázlattal és tartalommal minden egyes dián. Összességében a Canava fejlesztései olyan komolyak, amelyek már a piac legnagyobb cégei, köztük az uralkodó Adobe számára is kihívást jelenthetnek.
Az új Canva Assistant a Canva legjavát tárja fel, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy figyelemfelkeltő elemeket keressenek, ajánlásokat kapjanak képekhez és elrendezésekhez, vagy egyedi AI-tartalmat generáljanak a terveik feldobásához. További új funkciók közé tartozik a Beat Sync, amely automatikusan illeszti a videofelvételeket a hangsávhoz. A több mint 100 nyelvet támogató MI-alapú fordítási funkció, valamint a Magic Write, egy olyan szolgáltatás, amely egyszerű szöveges kérésből készít tartalmat.
"Tíz évvel ezelőtt azzal a vízióval indítottuk el a Canvát, hogy mindenki számára lehetővé tegyük, hogy bármit megtervezzen, függetlenül a képzettségétől vagy tapasztalatától. Ma izgatottan haladunk előre ebben a vízióban azzal, hogy új funkciók egész sorát vezetjük be, amelyek arra összpontosítanak, hogy a márkák számára lehetővé tegyék kreatív teljesítményük skálázását" - mondta Melanie Perkins, a Canva társalapítója és vezérigazgatója a SiliconAngle szerint.