Október elején Xerox Innovate'06 névvel szakmai napon mutatta be nagy teljesítményű színes nyomtatási rendszereit a cég hazai képviselete. A rendezvényen a nagy példányszámú de részben minden oldalon eltérő adatot tartalmazó dokumentumok kinyomtatását lehetővé tévő berendezések alkalmazási lehetőségeiről beszéltek a cég felhasználói.
Ilyenek például azok a direkt marketinganyagok, amelyekre nem utánnyomással helyezik el címzett nevét, és más a személyére vonatkozó információkat. A tapasztalatok szerint ugyanis ezek sokkal hatásosabbak az egyszerű szórólapoknál. A cég felhasználó közül többek között a Raiffeisen Bank és az M.C.Direct Kft. képviselője számolt be a "megszemélyesített" marketinganyagokkal szerzett tapasztalatairól. A Magyar Posta ezzel a technológiával állítja elő a saját arcképes bélyegeket, amelyekre a normál bélyegkép mellé a megrendelő arcképét, vagy bizonyos feltételeknek eleget tévő tetszőleges tartalmat nyomtatnak.
A rendezvényen mutatták be a Xerox 8265/8290 és 8365/90 típusú, széles formátumú tintasugaras plakátnyomtatóit. Az új típusok oldószer alapú tintát használnak, amellyel többféle hordozóra (papír, műanyag, stb.) lehet nyomtatni. A kültéri használatra szánt nyomatok élettartama a körülményektől függően 3-5 év. Az óránként 40 négyzetméter nyomtatási kapacitású új eszközök Cost Proof funkciójával a nyomat költségei még a nyomtatás előtt meghatározhatóak.
Szintén új eszköz a DocuColor 5000 névre hallgató lézer alapú digitális nyomdagép, amely percenként 50 színes A3-as oldal nyomtatására képes. Ezt a sebességet a 2400x2400 dpi felbontás mellet 32 letapogató lézersugár egyidejű alkalmazása biztosítja. A berendezéshez dokumentumrendező és tűzőegység csatlakoztatható.
Xerox Innovate'06
A rendezvényen a nagy példányszámú, de oldalanként eltérő dokumentumokat nyomtató berendezések alkalmazási lehetőségeiről beszéltek.
Hirdetés
Hirdetés