Az Adobe Systems elsődleges célcsoportja mind a mai napig a különféle kiadók és a médiapiac, ám a Flash platformot már több vállalati alkalmazásban is használják, ha a nehézkes felhasználói felületek javításáról van szó. A héten rendezett San Franciscó-i Adobe Max konferencián a szoftvercég bejelentette, hogy kiszélesíti az SAP-val és más, üzleti alkalmazásokat szállító partnereivel folytatott együttműködését. Így a Flex és a Flash Player révén a szürke dobozokon túl a felhasználói élmény is szempont lehet majd a különböző adatok megjelenítésekor.
Az SAP hamarosan több olyan Flash komponenst tesz elérhetővé, amelyeket a fejlesztők a Web Dynpro keretein belül is használhatnak (utóbbi fejlesztőeszköz az SAP felhasználói felületéhez). A cél, hogy az adatok intuitívabb módon jelenjenek meg, mint HTML-ben vagy Javascripttel. A Flex Builder - Web Dynpro átjárhatóságnak viszont ára van: a fejlesztőknek meg kell vásárolniuk a Flex Builder csomagot, amelynek Professional változata 699 dollárba kerül. A komponensek előnézetét még a héten elérhetővé teszik az SAP Developer Networkön; Sanjay Katyal, az SAP alelnöke szerint a végleges termékkel legkorábban februárban találkozhatunk majd.
A konferencián más cégek is támogatták az Adobe elképzelését, így például a salesforce.com arra biztatta a fejlesztőket, hogy használják a Flex és a Flash eszközöket a force.com platformra készített alkalmazásokhoz. A UniversalMind a Flex segítségével fejlesztette ki a SpatialKey jelentés- és elemzétskészítő eszközt.
A Quickbooks üzleti szoftvert jegyző Intuit Partner Platform kereskedelemi vezetője, Alex Chriss a Microsoft Silverlight kapcsán kiemelte: az Adobe Flex régebb óta van jelen a piacon, mint böngésző- és platformfüggetlen megoldás, így az Intuit az utóbbit támogatja. Az UniversalMind elnöke, Brett Cortese viszont megjegyezte, hogy cége a legtöbb fejlesztést a Flex keretei között végzi, de nem tudja figyelmen kívül hagyni azt sem, hogy a Silverlight iránt növekvő érdeklődés tapasztalható.