Michael Lamberty, a légitársaság szóvivője elmondta: a Lufthansa a lehető minél hamarabb szeretné újraindítani a szolgáltatást, és már több vállalattal is tárgyalnak erről. Arról nem nyilatkozott, hogy konkrétan kik lennének a partnerek, de lehetségesnek tartotta, hogy lesz közöttük műhold üzemeltető, tartalomszolgáltató és vezeték nélküli internet-kapcsolatot szolgáltató vállalat is. A tárgyalásokhoz közelálló források szerint az egyik lehetséges partner a T-Mobile International. A Lufthansa ugyanakkor nem tervezi, hogy tagja lesz a konzorciumnak, csupán támogatni fogja mint kiemelt ügyfél és technikai támogatást nyújt majd, ha erre igény lesz.
A Lufthansa 2004 elejétől a múlt év végéig nyújtott utasainak internet-hozzáférést repülés közben. A szolgáltatás a Boeing repülőgépeken kiépített Connexion technológián keresztül volt elérhető. Tavaly azonban a Boeing megszűntette a Connexiont, költségcsökkentési megfontolásokra hivatkozva. A Boeing annak idején úgy nyilatkozott, hogy megpróbálta eladni a Connexiont, de nem talált rá vevőt.
Lamberty szerint a Connexionnek nagy sikere volt annak idején az utasok körében. Főleg azok használták előszeretettel, akik hosszú utakat vettek igénybe. Ára 10 dollár volt egy órára vagy 27 dollár 24 órára, amibe beletartozott az átszállás is.