A Budapest Calling (budapestcalling.hu) a régió legkiemelkedőbb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét - call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat - hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról.
Első az ügyfél
A szakma szereplői komoly ügyfélkommunikációs kapacitásokat igénylő megrendelői kör előtt mérettethetik meg szolgáltatásaikat. A kiállítás kiváló alkalom arra is, hogy a létesítményfejlesztők, az irodai berendezések gyártói, valamint az IT technológia beszállítói bemutassák újdonságaikat a 2012. év beszerzési terveit előkészítő nagyvállalati döntéshozók számára.
"A meglévő ügyfelek minél jobb kiszolgálása és az új ügyfelek elérése érdekében a cégek egyre nagyobb hangsúlyt kell helyezzenek az ügyfélkör minél alaposabb megismerésére. A piac integrált kommunikációs megoldásokkal válaszol ezekre a kihívásokra, amelyek közül számos jó példával, friss fejlesztéssel megismerkedhetnek a kiállításon az érdeklődők" - mondta Tóth Éva Mária, a Humán Erőforrás Alapítvány kuratóriumának elnöke.
Trendkövetés felsőfokon
A kiállítás egyik célja idén a legújabb kihívásoknak és trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok bemutatása. A II. Budapest Calling gyémánt fokozatú támogatója, a Magyar Telekom jóvoltából a rendezvényt Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitja meg, aki a legjobb nemzetközi gyakorlatokat ismertető szimpóziumon is előadást tart.
"A Magyar Telekomnál is kiemelt fontosságú az ügyfélélmény javítása, a vállalat pozitív megítélésének fenntartása" - véli Mahler Gusztáv, a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálatának igazgatója. Ebben fontos szerepet játszik az online közösségi média csatornáinak minél célzottabb integrálása a kommunikációs folyamatokba.
„Több olyan fejlesztést tervezünk, amelyekkel ügyfeleink számára egyszerű és kényelmes önkiszolgáló megoldásokat kínálhatunk. A Budapest Calling kiállítás remek alkalom arra, hogy a szakma áttekintse ezen új feladatok és fókuszok megvalósítását támogató technológiai és módszertani újdonságokat" - mondta Mahler Gusztáv.
A 2011-es szakkiállítás a régió legfontosabb szakmai fórumát kívánja létrehozni, ahol a résztvevők nemzetközi nagyvállalatok részére is kínálhatják határokon átívelő szolgáltatásaikat.