Hosszú távú szakmai együttműködési megállapodást írt alá a Transparency International Magyarország és a Telenor. A mobilszolgáltató csatlakozott a civil szervezet Vállalati Támogatói Fórumához, melynek tagjai törekednek az átlátható és etikus működésre. A Transparency International Magyarország és a Telenor szakmai tapasztalatával kívánja segíteni a magyar kis- és középvállalatokat a korrupció visszaszorítása érdekében.
A mobilszolgáltató a magyarországi mobilszolgáltatók közül elsőként csatlakozott a korrupcióellenes szervezet hazai Vállalati Támogatói Fórumához. A Transparency International Magyarországgal kötött együttműködésének célja, hogy közösen dolgozzanak ki best practice megoldásokat a korrupció ellen a magyar KKV szektor számára. A civil szervezet szakmai tudására, illetve a Telenor tapasztalatára alapozva részletes elektronikus tananyagot fejlesztenek ki, mely a hazai kis- és középvállalkozásokat segíti, hogy mindennapi működésükben is érvényesíthessék a tisztességes üzleti magatartás alapelveit.
A magyarországi üzleti szektor sajnos nagyon rosszul teljesít a legtöbb korrupciót kutató felmérésen. A vállalatok szerepvállalása és összefogása nélkül nem valósítható meg a korrupció visszaszorítása. Ehhez kíván támogatást és példát adni a mobilszolgáltató és a civil szervezet.„Nagyra becsülöm a Transparency International tudását és korrupcióellenes erőfeszítéseit. Örülök, hogy együtt dolgozhatunk velük az etikus üzleti magatartás népszerűsítésén, és remélem, hogy példánk más cégek számára iránymutatásként szolgálhat. A korrupció nagyon súlyosan károsítja a vállalatok esélyegyenlőségét, a tisztességes versenyt és az egészséges üzleti környezetet. Ez nemcsak az egyes vállalatok számára rendkívül veszélyes, hanem az ország egészére nézve is. Szeretnénk, ha minél több vállalat felismerné ezt és csatlakozna hozzánk” – mondta el a sajtótájékoztatón Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.