?A hazai távközlési piac és a fogyasztói szokások átalakulásával a képernyők egyre fontosabb szerepet játszanak az életünkben. Büszkeséggel tölt el, hogy immár 100 ezer előfizető választotta az interaktív televíziózás élményét kínáló IPTV szolgáltatást, és folyamatosan erősödik jelenlétünk a tévépiacon" - mondta Király István, a Magyar Telekom Nyrt. marketing vezérigazgató-helyettese.
A hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító IPTV szolgáltatást hazánkban elsőként a T-Home (illetve elődmárkája, a T-Online Magyarország) indította el 2006 novemberében, és kereskedelmi forgalomban is egy ideig kizárólag ez a márka nyújtott IPTV szolgáltatást. Az edukációs időszakot követően, a T-Home piacra lépésével az előfizetők száma lendületesen emelkedett, és mára elérte a 100 ezer főt.
A dinamikus fejlődést az IPTV szolgáltatás különleges kényelmi funkciói - mint például a megállítható, visszatekerhető élő televíziós adás, a rendkívül gazdag, több száz mozifilmet tartalmazó, akár már tévépremier előtt kínáló Videotéka (VoD), az elektronikus műsorújság, a gyerekzár - mellett az is nagyban segíti, hogy a T-Home 2010 júniusában a világon elsőként tette elérhetővé IPTV szolgáltatást kábeltelevíziós hálózaton, a legújabb EuroDocsis 3.0 technológiával. Az igazi újdonságnak számító fejlesztés eredményeként a korábbiaknál jóval szélesebb körbe, országszerte összesen több mint 1,5 millió háztartásba juthat el - eddig csak ADSL, VDSL és optikai hálózaton, megfelelő műszaki feltételek mellett elérhetővé tett - IPTV szolgáltatás.
T-Home: megvan a százezredik IPTV előfizető
A T-Home IPTV előfizetőinek száma az elmúlt időszak dinamikus növekedését követően elérte a 100 ezret - jelentette be a Magyar Telekom.
Hirdetés
Hirdetés