A Symantec információvédelmi platformjaként az O3 három védelmi réteget biztosít a felhőnek: hozzáférési ellenőrzést, információvédelmet és információ menedzsmentet. A megoldás egyetlen, biztonságos hozzáférési pontot biztosít a vállalatok számára a felhő-alkalmazásokhoz és szolgáltatásokhoz. Emellett a Salesforce hitelesítő alkalmazás egy egyjelszavas bejelentkezési és hozzáférés-menedzsmentet biztosít, amely a Force.com social enterprise platformra épül.
A Symantec nemrégiben végzett felmérése kimutatta, hogy a vezérigazgatók 44 százaléka óvatos a kritikus üzleti alkalmazások felhőbe való bevezetésével, 76 százalék pedig a biztonságot hozta fel legnagyobb kihívásként. Az O3 új ellenőrzési pontot hozott létre a felhőn belül, így a szervezetek számára átfogó személyazonosság- és információvédelmet biztosít az összes cloud szolgáltatáson és eszközön keresztül.
A megoldás egyjelszavas bejelentkezési rendszert (SSO) biztosít minden webes alkalmazáson keresztül, beleértve azokat is, amelyek nem támogatnak federation (szövetségi) protokollokat. Ez kihasználja a vállalatok meglévő identitás infrastruktúráját a hitelesítéshez, míg lehetővé teszi az context-alapú autorizációt, jelszókezelést és federation szolgáltatásokat. Az O3 Cloud Identity and Access Control előre be van építve a Symantec Validation and ID Protection Service (VIP) szolgáltatásba, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy kihasználják a meglévő VPN hitelesítést, és így megerősítsék a felhő-alkalmazásokhoz való hozzáférést.