"A kétezer-húszas évekre végleg eltűnhet a DVD, a VHS, a vezetékes telefon, az egér, a deréktetoválás és az olyan furcsaságok, mint a felejtés, a mélyen gondolkodás és az olcsó kínai munkaerő. Meg persze a Twitter" - írja Richard Wattson közismert futurológus. Illetve a Facebook is, amelynek a tőzsdei bevezetése csalódást keltett az ipari elemzők körében. Ennek nyomán már többen azon véleményüknek adtak hangot, hogy a Facebook öt éven belül eltűnhet a süllyesztőben.
Így tett például Mark Jones, a Sydney Morning Herald elemzője, Eric Jackson, az Ironfire Capital alapítója és a Reuters legutóbbi elemzésében is borús jövőt vázolt fel Mark Zuckerberg cége számára. A kutatás például rávilágít arra, hogy az elmúlt egy évben csak ötből egy felhasználó vásárolt valamilyen (bármilyen), a közösségi oldalon hirdetett terméket; 34 százalékuk pedig jóval kevesebb időt töltött a site-on, mint korábban.
A témáról bővebben a Computerworld cikkében olvashat.