A Saatchi & Saatchi 24 és 45 év közötti angol nők körében végzett felmérést arról, hogyan viszonyulnak a szórakoztató elektronikai cikkekhez. A válaszadóknak csak kilenc százaléka tartotta fontosnak, hogy a termék nőies legyen. A legtöbben "leereszkedőnek" és "sértőnek" találták, hogy a piacon túltengenek a rózsaszín kütyük, az ügyesen megtervezett és szépen tálalt eszközök rovására.
A felmérésből az is kiderül, hogy a gyártók és forgalmazók nem fordítanak elég figyelmet a nőkre. A válaszadók 35 százaléka többet költene szórakoztató elektronikára, ha a gyártók és a forgalmazók jobban átgondolnák, hogyan közelítsék meg őket, illetve több útmutatást nyújtanának az üzletekben és a webshopokban. Minden második nő azért jön ki dolgavégezetlenül egy-egy üzletből, mert nem találja meg, amit keres. A felmérésben részt vevők egyharmada kérdéseket sem szívesen tesz fel egy szórakoztató elektronikai üzletben, a nem megfelelő hozzáállás miatt. Emellett minden harmadik nő úgy érzi, nem neki szólnak a technológiai hirdetések.