Nem egészen egy hete jelentette be a HP az új, webeléréssel rendelkező nyomtatócsaládját. A technológia segítségével a printerek saját IP címmel kapcsolódhatnak a felhasználók routereihez, amely lehetővé teszi az egyedi azonosítást. E mellett az eszközök e-mail címmel is rendelkeznek, így a felhasználóik képesek akár a mobiltelefonjuk segítségével is nyomtatni. Csak el kell küldeniük az érintett dokumentumot a nyomtató postafiókjába, hogy az működésbe lépjen.
Az újdonság része a Menetrendszerű kézbesítés is (Scheduled Delivery), amellyel a felhasználók beállíthatják, hogy a webeléréssel rendelkező nyomtatójuk csak egy bizonyos időszakban nyomtassa ki a beérkező üzeneteket. Így például e printerek gazdái utasíthatják arra készüléküket, hogy az minden reggel 7 órakor nyomtassa ki az aznapi újságokat. Utóbbit a HP biztosítja, hiszen az informatikai cég több amerikai szerkesztőséggel megegyezett már, így az informatikai cégen keresztül a reggeli újsághoz is hozzá lehet jutni.
Utóbbi esetben a HP még tovább ment, hiszen Stephen Nigro, a HP Képalkotási és Nyomtatási Divíziójának tintasugaras és webes megoldásokért felelős alelnöke bejelentette: vizsgálják, hogy miként lehetne célzott hirdetéseket megjeleníteni az eszközeinket a Yahoo hirdetési rendszerén keresztül. Két eshetőséget vizsgálnak. Egyrészt a printerben lévő szoftver elemzése alapján személyre szabott reklámok megjelenítése merült fel lehetőségként. Mellette lokálisan célzott hirdetéseket is el tudnak juttatni felhasználóikhoz, köszönhetően a nyomtatók egyedi IP címének, amelyből kiolvasható a földrajzi elhelyezkedés.