A GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatása alapján továbbra is pörög a hazai 4,2 milliárd forintos forgalmat lebonyolító kuponos piac. Habár sok próbálkozó van, csupán három szolgáltató tudott jelentős ismertséget elérni - a Bónusz Brigád, a Kupon Világ és a Napi Tipp -, részben az erős kampányoknak köszönhetően.
A legnagyobb piaci szereplő továbbra is a Bónusz Brigád, amely az idei év első öt hónapjában több mint 927 millió forint értékben adott el kuponokat, a második helyen a Kupon Világ áll 831 millió forintnyi értékesített akcióval, míg a Napi Tipp 221 milliót tudott összebónuszozni.
A vásárlók egy átlagos bónuszra/kuponra 5500 forintot költenek, a kedvezmény mértéke pedig átlagosan 64 százalék. Az ajánlatok döntő többsége továbbra is Budapesten vehető igénybe.
A témáról bővebben a Computerworld cikkében olvashat.