Az AlphaNet 2008 végén harmadmagával megszerezte a HP Márkaszerviz partnerséget. A kedves ügyfelek már a cég III. kerületi szervizében javíttathatják meg elromlott számítástechnikai eszközeiket.
Ahhoz, hogy az AlphaNet ezt a szakmai minősítést is teljesíteni tudja, számos peremfeltételnek kellett megfelelni. "A HP komoly követelményrendszer teljesítését várja el partnereitől, amely az ügyfelek számára garanciát jelent a minőségre és a megfelelő gyártói támogatásra" - emelte ki Hajdú Miklós, a cég technológiai igazgatója. Először is meg kellett felelni a szakmai-minősítési szempontoknak, illetve a küllemi elvárásoknak - színvonalas ügyféltér, javítási munkaterület és ügyfélparkoló. Nem lehet kérdés, hogy a legfontosabb feltétel azonban a naprakész tudással rendelkező mérnöki és technikusi szakembergárda biztosítása, illetve az ügyfélszolgálat feladata: a problémák precíz gondozása. A gyors technológiai fejlődés és a speciális igények miatt, ebben a szektorban naprakész ismeretek nélkül igen kockázatos minőségi szolgáltatást nyújtani, garanciát vállalni.
Az ügyfelek további lehetőségei közé tartozik az ún. HP Care Pack "szolgáltatás" is, amely emelt szintű kiszolgálást jelent - és meghosszabbíthatja a HP termékeihez járó normál garanciát is. Így a választható HP Care Pack konstrukciók segítségével az ügyfelek a lehető legtöbbet hozhatják ki minőségi támogatás mellett a hardver- és szoftverberuházásaik megtérüléséből. A rendszeres karbantartási feladatok mellett a váratlan meghibásodásokat is gyorsan és hatékonyan lehet kezelni. Az AlphaNet munkatársai ezt a kiszolgálást, ügyféltámogatást a budapesti és az országos lefedettségükkel, valamint cserealkatrész-bázissal zökkenőmentesen valósítják meg.