A dolog legnagyobb hátulütője, hogy a filmstúdiók egyáltalán nem foglalkoznak egyelőre a technológiával. Szerencsére azonban a jelenlegi kétdimenziós videótartalmakat is meg lehet némileg térhatással jeleníteni. Aztán, ha megindul a keresletnövekedés, valószínűleg a stúdiók is ráharapnak az újdonságra.
Mióta Rudy Provoost-ot a vállalat elnök-vezérigazgatójává választották múlt évben, a termékprofilt folyamatosan próbálja megújítani. A céget két részlegre osztotta. Az egyik a prémiumszolgáltatásokkal és -termékekkel foglalkozik, míg a másik a főként DVD lejátszókkal és a hozzátartozó kiegészítő termékekkel foglalatoskodik.
Az elnökváltást követően folyamatosan növekednek az eladások az észak-amerikai, ázsiai és latin-amerikai piacokon. Ennek, és a következő generációs tároló formátumok, a Blu-ray és a HD-DVD terjedésének várható következménye lesz a háromdimenziós megjelenítők iránti keresletnövekedés is. Bár a két szabvány teljesen eltér egymástól, a 3D-s technológiára mindkettő alkalmas. A megjelenítőkről további részleteket egyelőre nem közöltek.
Philips 3D TV már 2008-ban
A Philips két év múlva már olyan HD tévéket is szeretne piacra dobni, amelyek háromdimenziós tartalmakat is képesek megjeleníteni.
Hirdetés
Hirdetés