Hirdetés
. Hirdetés

Modern buli – nem csak geekeknek

|

Mobilkód, bluetooth totemoszlop és RFID technológián alapuló, személyre szabott reklámok várják a Rise FM következő bulijának résztvevőit.

Hirdetés

Elcsépelt tény, hogy ma a modern eszközök használata megkerülhetetlen, mégis hazánkban sokan a nehezebb utat járják, fittyet hányva az újdonságokra. Ezen okból örömteli minden olyan kezdeményezés, amely integrálja a legújabb megoldásokat, és a felhasználók közelébe viszi az informatika kézzelfogható oldalát. Nem gyakori, hogy a PC World hasábjain bulikról szóló beszámolókat jelenítsünk meg, most azonban kivételt teszünk, hiszen a GINNT EXPO-n is résztvevő Rise FM által rendezett esemény a fenti okok miatt példamutató lehet.

 

 

rise_party.jpg


Az általuk szervezett június 27-ei partin ugyanis már elérhetővé teszik a mobilkód alapú jegyvásárlást, amelynek köszönhetően vendégeiknek nem kell sorban állni a pénztárnál. A belépés ennél lényegesen egyszerűbb lesz, hiszen a telefonnal vásárolt jeggyel érkezők kódolvasóval ellátott hoszteszek segítségével juthatnak be az eseményre személyenként átlagosan 3-5mp alatt.

Belépve rögtön egy újdonsággal találkozhatnak, nevezetesen a Bluetooth totem oszloppal, amelyről exkluzív mobiltartalmak, nyereményjáték és további információ tölthetőek majd le díjmentesen. Ez már egyszer bevált, hiszen az április 10-ei rendezvényükön a közel 8000 megjelent közül 5657 fiatalnak volt bekapcsolva a Bluetooth a telefonján és közülük körülbelül 40 százalék le is töltötte az exkluzív tartalmakat.

A parti támogatóinak reklámüzenetét, az RFID technológiának köszönhetően valóban személyre szabottan juttatják el a látogatóknak. Ezen túl minden egyes regisztrált „Riser" a belépéskor RFID chippel ellátott „azonosító" jegyet kap, mely tartalmazza az előzetes regisztrációnál megadott fogyasztói szokásait. A parti helyszínén elhelyezett intelligens plazma kijelzők így kizárólag az adott vendég számára releváns reklámokat vetítik majd, ha a közelében érzékeli a személyes azonosító chip-et.

Az M Factory egyik szolgáltatásának köszönhetően, melyet a Rise FM is kínál partnereinek, egy mobiltelefonos játék segítségével lekérdezhetők az adatbázis építőjének releváns fogyasztói szokások. A Mobile Scratch Card (mobil kaparós sorsjegy) néven ismert megoldás előnyei közé tartozik, hogy játékos formában tesz fel kérdéseket, hogy akár egy nap alatt több tízezer kérdőív statisztikái kielemezhetők, illetve, hogy miden válaszadó garantált mobiltartalom nyereménnyel motiválható.

A Szonda Ipsos által idén májusban készített kimutatás szerint a Rise FM-hez tartozó integrált kommunikációs eszközökkel a budapesti, 15-29 év közötti fiatalok 96,1 százaléka érhető el. Ezen fiatalok nagy része „okos" telefont használ. Ötből négy fiatal rendelkezik Bluetooth, négyből három WAP szolgáltatással, míg internet-hozzáférést a minden második megkérdezett számára biztosít mobiltelefonja.

 

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.computertrends.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.