A Brandwatch jelentése szerint a Twitteren jelen lévő márkák 63 százalékának nem csak egy fiókja van a mikroblog szolgáltatáson. Ez a trend az elmúlt két év alatt 800 százalékkal emelkedett, ami annak köszönhető, hogy a cégek másképp állnak a közösség kérdéséhez, mint néhány évvel ezelőtt.
2011-ben még a világ legnagyobb márkáinál is elmondható volt, hogy 16 százaléknak egyáltalán nem volt semmilyen tevékenysége a Twitteren. Akkor a 77 százalékuknak csak egy fiókja volt, és mindössze a 7 százalékuk rendelkezett többel is.
Tavaly már csak 9 százalék nem volt ott a mikroblogon, viszont már 35 százaléknak volt több felhasználóneve is. Idén ez még tovább tisztult, ugyanis a népszerű márkák közül már csak 2 százalék nincs ott a Twitteren. 56 helyett már csak 35 százaléknak van egy fiókja a népszerű közösségi oldalon - mindenki más egyszerre több felhasználónévvel is próbálkozik a saját népszerűsítésében. Minden bizonnyal a trend ebbe az irányba halad majd jövőre is.