A korábbinál felhasználóbarátabb, új funkciókkal is bővített menün keresztül gyorsabban lehet hozzáférni a keresett információhoz. A naponta 6 és fél ezer hívást kezelő rendszerben a tájékoztató hanganyagokat is rövidebbre, közérthetőbbre cserélték.
A megújult, 1220-as telefonszámon elérhető menüben, mely a mobilszolgáltató hálózatából belföldről díjmentesen hívható, nemcsak a navigálás egyszerűbb, hanem több új, önkiszolgáló funkcióval is találkozhatnak a lakossági kártyás, számlás és kisvállalkozói előfizetők.
Az új rendszerben a menüpontok száma felére csökkent a korábbihoz képest, így az információk könnyebben elérhetők. Az átalakításnak köszönhetően a menü elejére kerültek a leginkább keresett információk, emellett a 1220-on keresztül közvetlen átjárás nyílik a Telenor 1741-es hívószámon elérhető automata ügyintéző rendszerébe, ahol többek között tarifacsomag-váltásra és szolgáltatás megrendelésre nyílik lehetőség. Az önkiszolgáló menüpontokban mostantól az adat- és hívás forgalom, a meglévő tarifacsomag és szolgáltatások lekérdezésére, automatikus készülékbeállításra, a PIN és PUK kódok lekérésére és jelszómódosításra is van lehetőség, valamint itt is lekérdezhetőek a készülékek szervizelésével kapcsolatos információk.